Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť DHL Parcel Europe, slovinská spoločnosť Pošta Slovenije a maďarská Magyar Posta spolupracujú pri zabezpečení spoločnej B2C (business-to-consumer) infraštruktúry na prepravu balíkov v čoraz vyššom počte európskych krajín.

Partnerstvo, ktoré bolo spustené v septembri, rozšíri medzinárodnú e-commerce sieť DHL Parcel Europe o ďalšie dve krajiny. Táto expanzia je v súlade so stratégiou DHL rozvíjať e-commerce trh v Európe a ponúkať svojim zákazníkom dobre rozvinutú infraštruktúru. DHL Parcel Europe tak celkovo rozšírila svoju sieť, založenú na definovaných štandardoch DHL, na osemnásť európskych trhov. Internetový predajcovia teraz môžu využívať harmonizovanú prepravnú sieť s rozšírenými a štandardizovanými službami pre všetky tieto trhy.

„Po úspešnom etablovaní sa v priebehu jedného roka na rakúskom trhu balíkovej prepravy, bolo prirodzené rozšíriť našu sieť do hospodársky úzko prepojených krajín, do Maďarska a Slovinska. Spolu s našimi miestnymi partnermi chceme podporovať on-line predajcov v ich podnikaní na týchto trhoch. Zároveň umožníme našim zákazníkom v ostatných krajinách Európy atraktívnu príležitosť ponúkať ich výrobky v zahraničí na viacerých trhoch,“ vysvetľuje Achim Dünnwald, CEO spoločnosti DHL Parcel Europe.

Prostredníctvom novej partnerskej spolupráce s prevádzkovateľmi poštových služieb v Slovinsku a v Maďarsku chce spoločnosť DHL Parcel Europe osobitne podporovať rast internetového obchodu v týchto dvoch krajinách a využiť výsledný potenciál pre medzinárodné obchody. Podľa najnovších informácií z Európskej komisie sa predpokladá, že e commerce trh v Maďarsku porastie do roku 2020 o rámci spolupráce bola služba DHL Parcel Connect zadefinovaná ako štandardná služba pre medzinárodné B2C doručovanie. To znamená, že sa predajcovia posielajúci do alebo z týchto krajín môžu spoľahnúť na už vysokú a ďalej rastúcu kvalitu, na ktorú sú zvyknutí pri DHL Parcel. Sobotné doručenie a štandardizované procesy v budúcnosti skrátia dobu doručenia a vrátenia zásielky. Okrem nového štandardu služieb a sobotného doručenia, partneri zavedú službu informovania príjemcov o predpokladanom čase a dátume doručenia ich objednávky a takisto službu vráteni zásielky zákazníkovi ústretovým spôsobom
„Spoľahlivosť a flexibilita sú v oblasti logistiky kľúčovými faktormi úspechu v on-line obchodovaní,“ dodal Achim Dünnwald. „Spolu s našimi partnermi poskytujeme potrebnú infraštruktúru a správnu úroveň služieb v Maďarsku a v Slovinsku. Rozširovaním našej siete a ponukou vysoko kvalitných služieb vytvárame základ pre skutočné pan-európske prostredie v oblasti e-commerce.“ Úspešným priradení krajín Beneluxu, Poľska, Českej republiky, Slovenska, Rakúska, Švédska, Francúzska, Dánska, Nórska, Fínska, Estónska, Lotyšska a Litvy, s aktuálnym rozšírením pôsobnosti do Maďarska a zastúpená v 18 európskych krajinách vrátane jej domáceho trhu v Nemecku, a to len v rámci dvoch rokov. Spoločnosť DHL Parcel Europe v súlade so stratégiou 2020 Deutsche Post DHL Group, bude neustále skúmať každý trh v Európe, ktorý je atraktívny a vhodný pre ďalší rozvoj obchodných aktivít v Európe.

Značky: