Facebook chce profitovať zo širokej používateľskej základne.

Portál The Verge informuje o rokovaniach, ktoré prebiehajú medzi sociálnou sieťou a veľkými hudobnými vydavateľstvami. Facebook sa údajne snaží vstúpiť na hudobný trh a svoj záujem predstavil spoločnostiam Sony Music Entertainment, Universal Music Group a Warner Music Group.

Detaily o tom, ako bude vyzerať hudobná služba od Facebooku, nie sú zatiaľ jasné. Nepredpokladáme však, že by sa na sociálnej sieti objavil nový konkurent pre služby Spotify, Deezer alebo Apple Music. Tento trh je presýtený. Facebook údajne pripravuje „unikátny“ koncept, ktorý by efektívne využil širokú bázu používateľov. Američania totiž strávia na tejto sociálnej sieti priemerne 40 minút každý deň. Ak by im na pozadí hrali najnovšie hity alebo hudba podľa ich chuti, možnože by trávili ešte viac času čítaním statusov a interakciou s priateľmi a FB stránkami.

Facebooku sa v poslednej dobe darí zvyšovať aj počet videní videí, ktoré sa na sociálnej sieti čoraz viac rozmáhajú. Mení sa tým celkový používateľský zážitok. Ten je multimediálnejší a tak prípadná „distribúcia“ hudobného obsahu dáva zmysel.

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit