FORD Explorer v najnovšej elektrickej verzii je celkom iné vozidlo, ako tomu bolo v minulosti.

Ford použil dva zabudované motory s celkovým výkonom 340k. Je tu inteligentný adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go. My sme testovali verziu EV MAX s kapacitou batérie 79 kWh a zabudovaným tepelným čerpadlom. Pre toto vozidlo je doba nabíjania z 10 na 80 % na úrovni 26 minút.

Prevodovka je samozrejme automatická, ide o vozidlo s pohonom 4×4. Farebné vyhotovenie bolo v našom prípade Arctic Blue, ktoré veľmi dobre pasuje k tomuto vozidlu. Interiér je v kombinácii umelej kože Sensico a čiernej látky, predné sedadlá sú ergonomické AGR.

Chválime adaptívne MATRIX FULL LED svetlomety a automatické nastavenie sklonu svetlometov. Vozidlo môžete ovládať na diaľku pomocou mobilnej aplikácie FordPass Connect.

Je dostupné pre vybrané kombinácie doby splácania 36 ÷ 60 mesiacov a akontácie 40 ÷ 60 %. Záruka na 5 rokov zadarmo je ku každému vozidlu.

Celkovo sme na tomto vozidle ocenili dlhý dojazd a kvalitný podvozok. Pocítili sme aj na nekvalitnej ceste pocítili menej otrasov a hluku.

Cena: v dobe testovania 55 610 eur

Zdroje: vlastné, Ford

Prečítajte si tiež

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.