Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť GFI Software, dodávateľ riešení bezpečnosti v podnikových sieťach, predstavila GFI HelpDesk, riešenie umožňujúce podnikom a organizáciám efektívnejšie riadiť procesy zákazníckej podpory vrátane ticketingu, správy prípadov, tvorby znalostných databáz a interakcie so zákazníkmi prostredníctvom rôznych komunikačných kanálov. GFI HelpDesk je tiež dostupný ako súčasť licenčného modelu GFI Unlimited.

Organizácie dnes na zákaznícku podporu najčastejšie využívajú zdieľané poštové schránky typu support@company.com, ktoré znižujú schopnosť rýchlej reakcie na požiadavky zákazníkov, produktivitu helpdeskových tímov a predlžujú riešenie požiadaviek. S GFI HelpDesk môžu zákazníci urobiť záznam požiadavky nielen s využitím e-mailu, ale tiež pomocou webového portálu, četu či inej komunikačnej aplikácie a sledovať jej stav. Pracovníci helpdesku požiadavku vidia, zadávajú do systému, priraďujú a nakoniec tiket uzatvárajú. Tímy podpory môžu vytvárať pravidlá pre automatické odpovede, či nasmerovanie tiketov podľa ich obsahu, typu požiadavky, typu zákazníka a pod.

GFI HelpDesk poskytuje kompletnú históriu interakcie so zákazníkom – vrátane počtu prístupov, objednávok, obchodnej histórie a vyhľadávania na helpdeskovej stránke, všetko v reálnom čase. Riešenie navyše prichádza s uceleným súborom štandardných a nastaviteľných reportov, ktoré poskytujú presný prehľad o zákazníkoch, produktoch a službách a kvalite podpory.

„GFI HelpDesk je skvelým doplnkom našich komunikačných a bezpečnostných riešení,“ hovorí Dan Beer, výkonný riaditeľ spoločnosti GFI Software. „Neustále sa snažíme zlepšovať naše produkty a prichádzať s novými, aby sme našim zákazníkom poskytli maximálnu hodnotu. Nový produkt perfektne dopĺňa napríklad e-mailovu aplikáciu Kerio Connect a bezpečnostné riešenie GFI LanGuard.“

Nové riešenie s kompletným súborom helpdeskových funkčností je dostupné ako samostatne, tak aj ako súčasť modelu GFI Unlimited, ktorý teraz poskytuje 10 produktov za jeden licenčný poplatok. Viac informácií nájdete na https://www.gfi.com/products-and-solutions/email-and-messaging-solutions/gfi-helpdesk.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.