Spoločnosť v minulosti už na podobnom projekte pracovala.

Zatiaľ čo streamovanie filmov či hudby je pre nás v súčasnosti už úplne bežné, tak streamovanie hier je stále v plienkach. Potýka sa totiž s viacerými problémami, ktoré napríklad u hudby nie je potrebné riešiť.

Najväčším problémom streamovanie hier, ktoré musí spoločnosť Google teraz vyriešiť je oneskorenie ku ktorému dochádza pri prenose dát cez internet. Používateľ chce totiž, aby keď stlačí tlačidlo na ovládači, tak aby reagovalo okamžite a nie s niekoľko milisekundovým oneskorením.

Aj napriek tomuto problému s oneskorením si viacero spoločností myslí, že budúcnosť hier je práve v streamovaní. Používateľ by tak nemusel mať doma silný a drahý hardvér v podobne herných konzol ako je Xbox či PlayStation.

Keď v roku 2014 Google pracoval prvýkrát na takomto projekte tak ho ukončil z dôvodu toho, že ľudia majú doma príliš slabý internet. Dnes je však tomu už inak a za viac ako tri roky má už množstvo ľudí prístup k optickému internetu.

Zdroj: The Next Web

Značky: