Huawei predstavil na MWC rozšírenú verziu modelu GUIDE.
Ten je určený ako sprievodca evolúciou súčasnej éry digitalizácie. Model GUIDE Huawei prezentoval prvýkrát tento rok a je skratkou pre päť charakteristík, ktorými sa má vyznačovať cieľová sieť operátorov: celoplošné poskytovanie gigabitového pripojenia, ultra-automatizácie, inteligentného multi-cloudového pripojenia, umožnenia diferencovanej skúsenosti a ekologickosti. Model má pomôcť urýchliť integráciu zelených technológií a inteligentných riešení v rámci celého sektora konektivity a vytvárať technologické hodnoty.
Ultra rýchle pripojenie všade
Pokrok v digitalizácií sa pre mnohých spája s ultra rýchlym stabilným pripojením kdekoľvek na svete, či s nástupom autonómnych vozidiel. Obrovský rozmach mimo zrakov verejnosti však zažíva priemyselné odvetvie, ktoré vďaka rozvíjajúcej sa digitalizácii zefektívňuje výrobné procesy a skvalitňuje služby.
Rýchle pripojenie aj uprostred oceánu
Spoločnosť Huawei v rámci minuloročného summitu Huawei Connect 2021 predpovedala, že do roku 2030 bude na svete 1,6 miliardy predplatiteľov služieb širokopásmových optických sietí, v rámci ktorých sa bude generovať viac než 200 miliárd pripojení. Všetky tieto pripojenia budú inteligentné. Sieťové pripojenie sa plánuje aj vo vesmíre a v oceánoch. Model GUIDE má slúžiť ako usmernenie na ceste k tomuto rozvoju.
Prezentácia na MWC
GUIDE je založený na trojvrstvovom pláne rozvoja podnikania. Predovšetkým ukazuje obraz budúcnosti a prináša návrh zdieľanej podnikateľskej vízie digitálneho sveta. V druhom rade sa GUIDE zaoberá prepojením technológií s podnikaním na základe neustáleho vývoja inovácií, ktoré pomáhajú riešiť nové podnikateľské výzvy. V rámci MWC Huawei predstavil riešenie 5G MetaAAU, FTTR a OXC, ktoré sú príkladom týchto snáh.
Sprievodca pre operátorov
Model GUIDE ďalej špecifikuje míľniky v rôznych fázach rozvoja siete, ktoré majú pomôcť operátorom nájsť najvhodnejšiu cestu na implementáciu sieťových riešení v rámci vlastného trhu. Slúži zároveň ako návod na nastavenie udržateľných obchodných plánov.
Zdroje: Huawei, vlastné