Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Home Credit spustila v týchto dňoch upravené reklamné spoty pre letnú sezónu. Rozširuje zoznam benefitov a pridáva novú sériu krátkych 6 sekúnd trvajúcich spotov pre digitálne platformy. Okrem flexibility po novom komunikuje dojednanie pôžičky až vo výške 10 tisíc eur do 15 minút úplne online. Úspešnou kampaňou sa medziročne posilňuje spontánna znalosť značky aj zvažovanie  pôžičky od Home Creditu.

„Podľa kľúčových ukazovateľov si naša nadlinková komunikácia už od svojho štartu v minulom roku vedie veľmi dobre. Pomáha významným spôsobom posilňovať znalosť značky aj zvažovanie pôžičky. Darí sa jej veľmi efektívne doručovať posolstvo o hlavnej výhode nášho vlajkového produktu – o flexibilnom splácaní. Home Credit je však aj o rýchlosti a jednoduchosti. Preto sa ponúka možnosť rozšíriť komunikáciu práve o tieto výhody,“ uvádza Jan Vašíček, vedúci sekcie Marketing spoločnosti Home Credit.

Spoty prešli celkovým refreshom, od farebného gradingu, cez strih, až po nahovorenie nových posolstiev. Dostali tiež úplne nové záverečné produktové časti, ktoré kladú dôraz práve na rýchlosť a jednoduchosť dojednania pôžičky.

„V závere spotov dostáva väčší priestor naša „pani Home Creditová“. Nechávame ju vyniknúť v grafike, ktorú zákazníci poznajú z webu alebo napríklad z pobočiek a obchodných miest. Od tejto zmeny si sľubujeme lepšie prepojenie so zvyškom komunikácie a silnejšiu identifikáciu Home Creditu v reklamnom bloku,“ dopĺňa Jan Vašíček.

Spoty v TV i na digitálnych platformách vychádzajú z úspešného kreatívneho konceptu „Úsmevy“, ktorý spustil Home Credit v júni 2022. Kampaň na Slovensku beží kontinuálne na kanáloch skupiny Markíza a na YouTube.

Od štartu kampane od minulého leta vzrástla podľa série prieskumov realizovaných spoločnosťou Ipsos spontánna znalosť značky Home Credit o 5 percentuálnych bodov a zvažovanie pôžičky podľa posledného merania o 7 percentuálnych bodov.

Ukážka aktuálnych spotov:

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.