Televízny spot na Flexibilnú pôžičku bol vytvorený in house, bez reklamnej agentúry
Spoločnosť Home Credit prichádza s novou televíznou kampaňou na podporu Flexibilnej pôžičky, ktorú poskytuje. Kampaň je unikátna tým, že bola po prvý krát v histórii spoločnosti pripravená bez účasti reklamnej agentúry. Home Credit v novom spote taktiež prvý raz komunikuje mobilnú aplikáciu a cieli zároveň na súčasných aj nastávajúcich klientov.
Predvianočná kampaň Home Creditu bude mimoriadna, a to hneď z niekoľkých dôvodov. Spoločnosť totiž prichádza s novým konceptom televízneho spotu. Rozhodla sa, že si ho pripraví sama, bez pomoci reklamnej agentúry. Kreatívny koncept a taktiež scenár si Home Credit vypracoval vo vlastnej réžii, pričom spolupracoval s produkčnou agentúrou Gate 78.
„Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku má hneď niekoľko „prvý krát“. Medzi ne patrí aj to, že vôbec prvý raz v histórii oslovujeme prostredníctvom televízneho spotu nových a zároveň aj súčasných klientov. Prvý krát taktiež komunikujeme takýmto spôsobom našu mobilnú aplikáciu,“ približuje Michal Fila, hovorca Home Creditu pre Slovensko a Českú republiku.
„Hrdinami“ televízneho spotu sú bežní ľudia, ktorí sa objavujú v rôznych životných situáciách. Či už je to mladý pár pri plánovaní spoločného bývania, rodina cestujúca autom do zasnežených hôr alebo mladá žena starajúca sa o domácnosť.
Nová kampaň na Flexibilnú pôžičku sa bude na televíznych obrazovkách objavovať až takmer do Vianoc. Prvé spoty sa odvysielajú 3. novembra 2021 na slovenských programoch Markízy Group. V týchto dňoch sa už ich česká verzia objavuje na českých televíznych kanáloch Prima Group, Barrandov Group a staniciach Atmedia.