Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Home Credit ja najnovšie medzi najlepšími značkami v oblasti B2C. Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands, udelila Home Creditu  cenu Slovak Superbrands Award 2020. Firma, ktorá je popredným poskytovateľom spotrebiteľského financovania, sa tak zaradila do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky. 

Spoločnosť Home Credit Slovakia sa získaním tohto ocenenia zaradila medzi najlepšie značky v segmente B2C. „Každé ocenenie našej práce a snahy o neustále zlepšovanie sa nás nesmierne teší. Najnovšie – Slovak Superbrands Award 2020, je potvrdením našej nespornej kvality. Taktiež ide o dôležitú informáciou aj pre našich terajších, ako i budúcich klientov. Uvedomujeme si, že dostatočná sila a znalosť značky na trhu patria ku kľúčovým faktorom, ktoré ovplyvňujú úspešné smerovanie každej spoločnosti v jej oblasti podnikania,“  uviedla vedúca internej a externej komunikácie spoločnosti Home Credit pre Slovensko a  Českú republiku, Linda Bilal.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina s Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90. krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council má pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti.

Značky: