Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hyundai Motor Slovakia, importér automobilov značky Hyundai na Slovensku, odštartoval imidžovo-produktovú kampaň na model KONA. KONA je prvým SUV kategórie B, ktoré má Hyundai vo svojom portfóliu.

KONA prichádza v dvoch motorizáciách

KONA vzbudila záujem už v júni, keď bola v talianskom Miláne oficiálne predstavená novinárom. Prekvapil najmä atypický vizuál prednej časti, vysoká variabilita farebných kombinácií exteriéru a interiéru ako aj skutočnosť, že KONA bude u nás spočiatku predávaná v dvoch zaujímavých motorizáciách. Verzia s benzínovým motorom 1.0 TGDi a výkonom 88 kW (120k) je prednokolka ako stvorená pre jazdu v mestskom prostredí. Vo výbave Classic sa predáva od 14 490 EUR. Verzia so silnejším motorom s objemom 1.6 litra a veľkorysým výkonom 130 kW (177k) je k dispozícii aj s pohonom 4×4, čo robí z KONY skutočné SUV, využiteľné aj v náročnejšom teréne.

Cena výkonnejšieho modelu so 7-stupňovou automatickou prevodovkou začína pri výbave Comfort na sume 19 990 EUR.

KONA je skutočné SUV pre ženy aj mužov

Cieľovou skupinou modelu KONA sú jednak mladí, dynamickí ľudia, ktorí využijú KONU ako ideálny crossover v meste. Hyundai však očakáva, že dizajn automobilu a pohon 4×4 oslovia aj ľudí nad 40 rokov, ktorí vlastnosti tohto SUV ocenia aj mimo mestského prostredia. Ambasádorom Hyundai KONA sa stala moderátorka a detská autorka Barbora Rakovská, ktorá si mala možnosť KONU vyskúšať ako jedna z prvých Sloveniek. „Na KONE jazdím už niekoľko dní a môžem smelo povedať, že je to ideálne auto do mesta aj na dlhšie trasy. Keďže mám 7 ročnú dcéru, nemusím vám hovoriť, ako sa nadchla pre farebné prevedenie, ktoré nie je vidieť len z vonku ale aj z vnútra. Napríklad limetkové pásy sú pre nás dennodenným spestrením vozenia sa v kolónach. KONA mi dáva radosť z jazdy. Kompletné prepojenie s mojim smartfónom cez Airplay alebo parkovací asistent mi dodávajú slobodu aj v náročnejších dňoch,“ hovorí o svojich zážitkoch z jazdy na KONE Barbora.

O KONU s pohonom 4×4 je medzi Slovákmi veľký záujem

Slovenskú premiéru zažila KONA začiatkom októbra na autosalóne v Nitre, kde sa stala hlavným ťahákom stánku Hyundai. Už počas samotného autosalónu zaznamenal importér niekoľko záväzných objednávok tohto štýlového vozidla. K dnešnému dňu po slovenských cestách jazdí už vyše dvadsať týchto áut a importér eviduje ďalších takmer 80 objednávok koncových klientov, ktorí si svoju novú KONU prevezmú do konca tohto roka. Zaujímavou skutočnosťou je, že vyše 2/3 objednávok tvorí KONA so silnejším 177-koňovým motorom a pohonom 4×4.   V roku 2018 pribudnú modelu KONA dve nové motorizácie. Paleta benzínových motorov sa rozšíri o diesel a očakávanie oprávnene vzbudzuje aj KONA s čisto elektrickým pohonom.

Značky: