Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

  • Hyundai získal CENU VEREJNOSTI 2020 v kategórii Automobily v súťaži Hermes Komunikátor roka
  • Obhájil tak titul automobilky, s ktorou majú zákazníci pri komunikácii najlepšiu skúsenosť
  • O výsledkoch Ceny verejnosti rozhodlo vyše 41-tisíc hlasov

Súťaž Hermes Komunikátor roka vyhlásila najlepšie komunikujúce spoločnosti na Slovensku za rok 2020. CENU VEREJNOSTI v kategórii Automobily si odniesla značka Hyundai. Obhájila tak titul automobilky, s ktorej komunikáciou majú zákazníci najlepšiu skúsenosť. O výsledku rozhodlo hlasovanie verejnosti. Toto ocenenie získal Hyundai už po druhý raz po sebe, keďže Cenou verejnosti bol ocenený aj za komunikáciu v roku 2019.

Vraví sa, že obhájiť prvenstvo je ťažšie ako ho získať. Obzvlášť v tak náročnom roku, ako bol ten minulý. Nám sa to podarilo. Veľmi nás teší, že toto ocenenie vzišlo z hlasovania verejnosti – reálnych ľudí a zákazníkov. Ďakujeme všetkým, ktorí nám dali svoj hlas. Veľmi si to vážime. A ďakujem aj mojim kolegyniam a kolegom na importe, našim obchodným partnerom a všetkým ľuďom, ktorí sa na úspešnej komunikácii značky Hyundai na Slovensku aktívne podieľajú,“ zhodnotil výsledky ankety Marek Kopča, marketing a PR manažér Hyundai Motor Slovakia.

Hermes Komunikátor roka je jedinou súťažou na trhu, ktorá každoročne hodnotí komunikáciu spoločností so zákazníkom v Slovenskej republike. O víťazoch Ceny verejnosti 2020 v 7. ročníku súťaže rozhodlo v online hlasovaní až 41 610 hlasov. Hlasovanie verejnosti prebiehalo od 20. novembra do 20. decembra 2020. Verejnosť hlasovala za spoločnosti, s ktorých komunikáciou má najlepšie skúsenosti, v kategóriách Bankovníctvo, Poisťovníctvo, Telekomunikácie, Obchodné reťazce a Automobily. Viac o súťaži na www.cenyhermes.sk.

Značky: