Svet zjednotený pre udržateľnosť
Hyundai je aj tento rok oficiálnym partnerom FIFA World CupTM. Automobilka sa rozhodla osláviť túto športovú udalosť tým, že vyzýva ľudí na zjednotenie sa pre dosiahnutie vyššieho spoločného cieľa. V celosvetovej kampani Goal of the Century – v preklade „gól storočia“, ale aj „cieľ storočia“ – motivuje fanúšikov zapojiť sa do najväčšieho zápasu: o udržateľnú budúcnosť našej planéty.
Hyundai pre tento účel vytvoril špeciálny Team Century (Tím storočia), ktorý šíri povedomie o plánoch a krokoch spoločnosti na dosiahnutie udržateľnosti. Jeho členmi sú známe tváre zo sveta športu, umenia a zábavy, napr. celosvetovo populárna hudobná skupina BTS, dánska futbalistka Nadia Nadim a dokonca aj robot Spot®. Tento hviezdy tím vedie jeho kapitán, futbalová legenda Steven Gerrard. Podporovateľom Tímu storočia sa však môže stať každý, komu na životnom prostredí záleží, vďaka registrácii v špeciálnom newsletteri.
Spoločnosť Hyundai si stanovila záväzok dosiahnuť uhlíkovú neutralitu do roku 2045. Odvážnu stratégiu, ktorá ráta s masívnymi zmenami v procesoch výroby a prevádzky, chce naplniť aj vďaka širokej ponuke elektrifikovaných a nízkoemisných vozidiel. Aj preto tvoria oficiálnu flotilu tohtoročných majstrovstiev sveta vo futbale najmä elektrické modely IONIQ 5, plug-in hybridné SANTA FE či vodíkové autobusy ELEC CITY Fuel Cell.
Testovacou jazdou na futbalový šampionát
Súčasťou kampane je rozsiahly program testovacích jázd, ktorý má priniesť ľuďom nielen skúsenosť s novými vozidlami a modernými typmi pohonného ústrojenstva, ale aj možnosť zažiť atmosféru futbalového turnaja priamo v Katare.
„Podľa našich prieskumov až osem z desiatich slovenských vodičov nemá žiadnu skúsenosť s elektrickým vozidlom. Mnohí zasa nepoznajú rozdiel medzi hybridným, plug-in hybridným a čisto elektrickým pohonom, ktoré sa čoraz intenzívnejšie stávajú súčasťou našich životov. Testovacie jazdy teda ponúkajú ľuďom možnosť zoznámiť sa s novými technológiami a trendmi v mobilite, ale zároveň aj súťažiť o atraktívne futbalové ceny,“ hovorí o kampani Marek Kopča, Marketing & PR Director Hyundai Slovensko.
Okrem príležitosti vyskúšať si jazdu na špičkových elektrických modeloch IONIQ 5 a KONA Electric, či hybridných a plug-in hybridných modeloch TUCSON a SANTA FE, môžu ľudia vyhrať aj atraktívne ceny s tematikou FIFA World Cup 2022TM. Okrem balíčkov s oficiálnymi darčekovými predmetmi sa hrá o automobil Hyundai na týždeň a hlavnú cenu, ktorou je exkluzívny zájazd pre dve osoby na vybraný zápas futbalového šampionátu v Katare.
Testovacie jazdy v rámci kampane Goal of the Century je možné absolvovať do 30. septembra v 25 vybraných predajniach Hyundai na Slovensku. Objednávací formulár nájdete tu.
Plogging Run ako pomoc slovenskej prírode
Účel programu testovacích jázd nie je len ponúknuť príjemný zážitok z jazdy s novými autami, edukovať spotrebiteľov a umožniť im vyhrať v súťaži, ale aj priamo prispieť k čistejšej prírode na Slovensku.
V októbri slovenský Hyundai odštartuje prvý Hyundai Plogging Run, unikátny štafetový beh spojený s čistením prírody. Známe osobnosti, zamestnanci aj partneri Hyundai a ďalší podporovatelia vyčistia od odpadkov lesné chodníky po celom Slovensku. Koľko kilometrov to bude, závisí od počtu testovacích jázd, ktoré ľudia v auguste a septembri zrealizujú. Za každú absolvovanú testovaciu jazdu u predajcov Hyundai sa vyzbierajú odpadky z 1 km lesných ciest.
Viac o kampani Goal of the Century, aktivitách Hyundai v spojení s FIFA World Cup 2022TM, možnosť objednať sa na testovaciu jazdu sú súťažou o skvelé ceny s futbalovou tematikou a informácie o chystanom Hyundai Plogging Run nájdete na www.hyundai.sk/gotc.