Hyundai Motor predstaví na septembrovom autosalóne vo Frankfurte budúce smerovanie dizajnu svojich elektrických automobilov.
Inšpirovaný v minulosti prvým modelom značky zo 70. rokov minulého storočia, ale vybavený modernými technológiami a elektrickým pohonom budúcnosti predstavuje koncept Hyundai 『45』 symbolický medzník, ktorý naznačuje nové dizajnové smerovanie elektrifikovaných vozidiel značky Hyundai.
Koncept 『45』 vychádza z dizajnérskeho jazyka „Sensuous Sportiness“ (zmyselná športovosť), ktorý Hyundai predstavil v roku 2018 konceptom Le Fil Rouge. Výraz „Sensuous“ (zmyselný) vyjadruje emocionálne hodnoty, ktoré môžu zákazníci zažiť prostredníctvom dizajnu, a „Sportiness“ (športovosť) tieto hodnoty napĺňa cez inovatívne riešenia v oblasti mobility.
Koncepčné vozidlo Hyundai 『45』 bude vo svetovej premiére predstavené 10.09. na autosalóne vo Frankfurte