Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Hyundai Slovensko spustil kampaň na svoje najväčšie rodinné SUV Santa Fe, v ktorej vyzýva rodičov, aby ukázali skutočnú, nezidealizovanú tvár rodičovstva. Kampaň prebieha v TV, printových tituloch a najmä na sociálnych sieťach, kde ľudia môžu publikovať svoje fotografie s hashtagom #NedokonalyRodic. Súčasťou komunikácie je aj spolupráca s influencermi a možnosť získať nové Santa Fe s plnou nádržou na týždeň.

Hyundai Slovensko v novembri spustil reklamnú kampaň, ktorou uvádza na trh novú generáciu modelu Santa Fe. Okrem prezentácie vozidla ako priestranného a bezpečného SUV pre rodinu nechýba v komunikácii ani spoločenský rozmer, ktorý cieli v prvom rade na rodičov. Hyundai chce kampaňou poukázať na to, že hoci sa dnes ľudia na sociálnych sieťach prezentujú fotografiami a videami, ktoré idealizujú skutočnosť, je úplne v poriadku, ak priznajú, že občas sú ako rodičia nedokonalí a teda ľudskí.

Mohli sme uvedenie nového Santa Fe na slovenský trh postaviť na tom, že ukážeme, aké je nové Santa Fe priestranné, komfortné a bezpečné SUV. Teda tak, ako sa to bežne v reklamách deje. Rozhodli sme sa však, že vozidlo bude len súčasťou príbehov, ktoré sú všetkým rodičom dobre známe. Pretože auto nie je stredobodom nášho vesmíru. Tým je pre mnohých rodina. A nové Santa Fe je skvelé rodinné auto, ktoré prináša množstvo praktických bezpečnostných prvkov, čím aspoň čiastočne kompenzuje prirodzenú a úplne normálnu rodičovskú „nedokonalosť“,“ hovorí o kampani Marek Kopča, manažér marketingu a PR Hyundai Slovensko.

Kľúčovým formátom reklamnej kampane „Nedokonalý rodič“ je online video. V prvej časti sa objavujú zábery šťastných ľudí, ktoré predstavujú zidealizovaný pohľad na rodinné raňajky, odchody do školy, uspávanie dieťaťa a návraty z práce. Náhla zmena v tonalite spotu však ukazuje život taký, aký je v skutočnosti. Že dieťa superzdravé raňajky odmietne alebo pri uspávaní synčeka zrazu unaveným rodičom hlasno zazvoní mobilný telefón. Bežný život rodín sa od toho ideálneho, virtuálneho značne odlišuje. A preto zaneprázdnení a unavení rodičia, ktorí pri vystupovaní z auta zabudnú dieťa na zadných sedadlách, sú varovaní výstražným trúbením nového Santa Fe. Celé video si môžete pozrieť tu:

Hyundai podstatnú časť kampane rozvíja práve na sociálnych sieťach, ktoré sú plné dokonalých vyobrazení rodinného života. V spolupráci s influencermi, ku ktorým patria napr. tanečník a choreograf Laci Strike s manželkou Anči, vyzýva ľudí, aby zverejňovali na Instagrame a Facebooku fotografie s hashtagom #NedokonalyRodic, ktoré ukazujú bežnú, nezidealizovanú realitu náročného rodičovského života.

Súčasťou kampane „Nedokonalý rodič“ je aj špeciálna webová stránka www.nedokonalyrodic.sk, kde návštevníci nájdu informácie o bezpečnostných systémoch nového Santa Fe, priznanie svojej rodičovej nedokonalosti spolupracujúcich influencerov a informácie, ako možno vyhrať nové Santa Fe s plnou nádržou na celý týždeň.

Značky: