Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Volkswagen Finančné služby (VWFS) spustila nový zákaznícky portál Moje VWFS. Klienti vďaka nemu získali jednoduchý a rýchly prístup k informáciám o vozidle, zmluvách či poistkách.

Vďaka portálu Moje VWFS sa zákazník jednoduchšie a rýchlo dostane k informáciám, zmluvám a dokumentom, ktoré potrebuje. Stačí sa zaregistrovať na www.mojevwfs.sk a zákazník má k dispozícii všetky informácie na jednom mieste. Navyše môže neustále komunikovať so zákazníckym centrom. „Vďaka zákazníckemu portálu môžu zákazníci niektoré svoje požiadavky vybaviť kedykoľvek. Využívanie zákazníckeho portálu šetrí primárne čas zákazníkom,“ hovorí Jakub Stankovský, vedúci Oddelenia administratívy zmlúv VWFS.

Úhrada pohľadávky na pár klikov

Portál Moje VWFS je určený najmä pre súkromných zákazníkov, ale takisto pre malých a stredných podnikateľov. Je dostupný ako webová aplikácia, ktorá je naplno funkčná aj na mobilných zariadeniach. Zákazník má kedykoľvek na jednom mieste k dispozícii všetky nevyhnutné informácie o zmluve a vozidle, vrátane jeho poistenia. „Portál zobrazuje napríklad aktuálny nedoplatok a umožňuje klientovi nielen nahliadnuť, ale si aj stiahnuť dokumentáciu či korešpodenciu. Testujeme aj nové funkcionality, ktoré umožnia zákazníkom spravovať neuhradené pohľadávky,“ vysvetľuje Jakub Stankovský. Výhodou je, že chýbajúcu platbu môže klient uhradiť priamo z portálu prostredníctvom QR kódu cez svoje mobilné bankovníctvo.

Ďalšou výhodou je možnosť výpočtu kalkulácie predčasného ukončenia zmluvy. V praxi to znamená, že portál zákazníkovi spočíta sumu na predčasné splatenie zmluvy. Ak sa klient aj rozhodne zmluvu ukončiť, stačí opäť prostredníctvom QR kódu a mobilného bankovníctva poslať požadovanú sumu.

Online služby dostupné na Moje VWFS

  • žiadosť o doplatenie úveru, zistenie sumy na predčasné ukončenie a jednoduchá úhrada pomocou QR kódu
  • detailný prehľad neuhradených faktúr či splátok s možnosťou ich úhrady pomocou QR kódu
  • možnosť komunikácie so zákazníckym centrom prostredníctvom zadávania požiadaviek priamo v systéme

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.