Instagram skúša nový typ reklám, ktoré nebudete vedieť preskočiť.
Sociálna sieť Instagram spadá pod spoločnosť Meta rovnako ako Facebook či WhatsApp. Rovnako ako Facebook, aj Instagram nedávno zaviedol možnosť aktivácie predplatného, v rámci ktorého nebudete vidieť reklamy na sociálnej sieti. Nie každému však prišla takáto možnosť ako riešenie, keďže nejaká tá občasná reklama nás pri prehliadaní sociálnych sietí nemôže príliš vyrušovať. Nový štýl reklám však používateľov Instagramu natoľko rozrušil, že zvažujú odchod z tejto sociálnej siete.
Nové reklamy sa začali zobrazovať medzi príspevkami, pričom ide o nepreskočiteľné reklamy. Neviete ich teda žiadnym spôsobom odignorovať alebo prejsť ďalej. Jednoducho si príspevky vašich známych nepozriete bez toho, aby ste si dali 3 až 5-sekúndovú pauzu na sledovanie reklamy.
Instagram špekuluje s reklamnými pauzami
Nový štýl reklamných prestávok si používatelia na Instagrame okamžite všimli. Zo začiatku im nebolo jasné, o čo vlastne ide. Neskôr však začali pridávať svoje skúsenosti a pocity rozhorčenia na sociálne siete, pričom najviac diskutovaná je táto téma na fóre Reddit a sociálnej sieti X.
Reklamy sa na Instagrame zobrazujú aj medzi príbehmi a občas medzi príspevkami. Až doteraz však nikomu neprekážali v tom, aby ich preskočil a pozrel sa na ďalšie príspevky. Tento nový štýl reklám je však zatiaľ pravdepodobne v štádiu testovania. U nás v redakcii sa nám zatiaľ nepodarilo na reklamy, ktoré sa nedajú preskočiť, naraziť. Je tak možné, že Instagram testuje nové reklamy len v určitých regiónoch.
Reklamy, ktoré sa nedajú preskočiť, rozrušili viacerých používateľov sociálnej siete. Mnohí taktiež zvažujú, že Instagram nahradia inou sociálnou sieťou napríklad v podobe X či TikToku. Zdá sa teda, že sociálna sieť spadajúca pod Metu nezvážila dobre, aký dopad budú mať krátke reklamy na ich používateľskú základňu. Vyzerá to totiž tak, že nešlo o najlepší strategický krok k tomu, aby si používatelia zaplatili predplatné.
Zdroj: androidauthority.com, andro4all.com
Prečítajte si aj: