Nedávno už Instagram spustil novú aplikáciu IGTV.
Facebook neustále hľadá spôsob, ako zarobiť čo najviac peňazí na jeho druhej sociálnej sieti Instagram. Miesta na reklamu totiž nie je ani zďaleka tak veľa ako priamo na Facebooku. Nedávno sa tak objavil nápad na aplikáciu zameranú na nakupovanie. Nie je však zatiaľ jasné, či sa aplikácia dočká aj predstavenia.
Aplikácia zameraná na nakupovanie by mala zhromažďovať obsah zo sledovaných profilov a vyberať z neho fotografie produktov či lookbooky, teda fotografie človeka oblečeného vo viacerých kúskoch oblečenia. Ku každému kúsku by mala ponúknuť odkaz na jeho kúpenie. Jedna fotografia tak môže pomôcť predať tričko, nohavice, ale aj topánky.
Instagram by vedel takúto aplikáciu časom viac rozširovať a napríklad umožniť nakupovanie priamo cez aplikáciu. Prepojenie Instagramu s internetovým obchodom by totiž nemuselo byť vôbec komplikované. Možnosti takejto aplikácie sú takmer neobmedzené, napriek tomu nad ňou visí otáznik.
Zdroj: 9to5Mac
Prečítajte si aj: