Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont, prevádzkovaná spoločnosťou AURES Holdings, predala v krajinách, kde pôsobí, v januári celkom 7 951 vozidiel.

Je to o 9 % viac ako za rovnaké obdobie minulého roka. Ide o najlepší januárový predajný výsledok za celú 32-ročnú históriu spoločnosti. Po rekordnom roku 2023, kedy skupina predala bezmála 100-tisíc áut, ide o ďalšie potvrdenie pretrvávajúceho vysokého dopytu po ojazdených autách.

TOP 10 najpredávanejších vozidiel v sieti AAA AUTO a Mototechna v januári 2024
ČeskoPoľskoSlovensko
1.Škoda OctaviaOpel AstraŠkoda Octavia
2.Škoda FabiaVW GolfŠkoda Fabia
3.Škoda SuperbKia SportageVW Golf
4.VW PassatHyundai TucsonHyundai i30
5.VW GolfFord FocusVW Passat
6.Hyundai i30Opel InsigniaKia Ceed
7.Škoda KodiaqNissan QashqaiŠkoda Superb
8.Kia CeedŠkoda OctaviaHyundai Tucson
9.Škoda KaroqRenault MeganeOpel Astra
10.WV TiguanŠkoda FabiaKia Sportage

„Oproti minulému roku sme v januári predali viac vozidiel, na Slovensku, v Českej republike aj v Poľsku sme vlaňajší skvelý výsledok ešte prekonali. Počet 7 951 predaných vozidiel, s medziročným rastom takmer o desatinu, je najvyšší objem, aký sa nám v januári podarilo predať od vzniku spoločnosti v roku 1992 a určite nám tento rok pomôže prekonať psychologickú hranicu 100-tisíc predaných áut. Hlavná sezóna pritom bude štartovať až v marci,“ uviedla Karolína Topolová, generálna riaditeľka a predsedníčka predstavenstva spoločnosti AURES Holdings, ktorá medzinárodnú sieť autocentier AAA AUTO, Mototechna a Auto Diskont prevádzkuje.

Za navýšením predajov vidí Karolína Topolová, okrem silného dopytu, aj neustále zlepšovanie kvality zákazníckeho servisu a rozvoj digitalizácie spoločnosti. „Darí sa nám stále zvyšovať hodnotu indexu zákazníckej skúsenosti NPS (Net Promoter Score) a v hodnotení jednotlivých autocentier vo vyhľadávači Google sme sa pri všetkých pobočkách v Česku už v priemere dostali nad hodnotu 4,5. Celkový objem zobchodovaných vozidiel sa zvyšuje aj vďaka rýchlemu postupu digitalizácie výkupných a predajných procesov v spoločnosti, vrátane využitia nástrojov strojového učenia a generatívnej umelej inteligencie,“ dodala.

Okrem vysokého dopytu a zvyšujúceho sa zákazníckeho komfortu spoločnosť vidí za svojím januárovým predajným úspechom aj pokračujúcu digitalizáciu interných procesov. „V poslednom roku sme venovali veľa úsilia využitiu generatívnej umelej inteligencie, ktorá nám pomáha ako v marketingu, tak aj v styku so zákazníkmi v našom Zákazníckom centre. Ďalšie zrýchlenie a zjednodušenie výkupu i predaja očakávame aj od teraz zavádzanej digitalizácie prevodov automobilov v Centrálnom registri vozidiel,“ zdôraznil nový co-CEO (spoločný generálny riaditeľ) AURES Holdings Petr Vaněček. Podľa Vanečka digitalizácia prevodov ušetrí jednotlivcom aj firmám každoročne státisíce eur, povedie k transparentnejšiemu procesu zmien vlastníctva áut a zníži množstvo problémov s nedokončenými zmenami. „Všetky tieto faktory pomôžu ešte  zrýchliť obchodovanie na sekundárnom trhu,“ podotýka Petr Vaněček.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.