Zásadný míľnik pre Pivovary Topvar. Spoločnosť od dnešného dňa mení názov na Plzeňský Prazdroj Slovensko. Nový názov odzrkadľuje hodnoty tradície, kvality, starostlivosti a vášne pre pivo, ktoré sú jej vlastné. Zároveň lepšie vyjadruje ponuku jej pivných značiek, ktoré sú o spotrebiteľov široko obľúbené. Významný hráč na slovenskom pivnom trhu zároveň zdôrazňuje, že nechystá žiadne významné zmeny svojho fungovania.
Mení sa názov spoločnosti, všetky ostatné údaje a aspekty podnikania zostávajú bez zmeny. „Naša spoločnosť má na slovenskom trhu významnú pozíciu, ktorá vychádza z umu a tradície varenia piva, výnimočnej ponuky značiek i inovatívneho prístupu. Je dôležité, aby to, kým sme a na čo sme hrdí, vyjadroval aj názov našej spoločnosti,“ vysvetlil Martin Grygařík, obchodný riaditeľ, Plzeňský Prazdroj Slovensko.
Pôvodný názov bol so spoločnosťou, ktorá dnes zamestnáva už viac ako 650 ľudí, spätý viac ako 10 rokov. Premenovaním nadviaže Plzeňský Prazdroj Slovensko na úzku spoluprácu s Plzeňským Prazdrojom v Čechách, s ktorým ho okrem portfólia ponúkaných pív spája aj úzka spolupráca a nadštandardné kolegiálne vzťahy. „Taktiež chceme potvrdiť našu rolu v budovaní pivnej kategórie na Slovensku. Našou dlhodobou ambíciou je samozrejme prvenstvo v postavení na trhu,“ prezrádza Grygařík. Ako dodal, dlhodobou snahou spoločnosti je stabilizovať a rozvíjať najmä oblasť predaja piva v pohostinstvách a reštauráciách a zamerať sa na to, aby milovníci piva pili ležiaky prémiových značiek.
Pivovar Šariš reprezentuje vysokú kvalitu a znalosti hrdých slovenských sládkov
Jeden z najmodernejších pivovarov na Slovensku, Pivovar Šariš vo Veľkom Šariši, zohráva dôležitú úlohu nielen v rámci Slovenska, ale aj ako súčasť skupiny Asahi Breweries Europe. Pivovar Šariš je hrdým domovom a výrobným miestom piva Šariš, ktoré oslávilo v uplynulom roku 50. výročie svojho vzniku a teší sa obľube spotrebiteľov na Slovensku. Plzeňský Prazdroj Slovensko bude aj naďalej rozvíjať pivovar Šariš a značku Šariš a naplno využívať znalosti pivovarníkov a výrobné kapacity pivovaru pre naplnenie očakávaní spotrebiteľov.
Spoločnosť chce v komunikácii značky Šariš pokračovať predovšetkým zameraním sa na zdôraznenie kvality, ktorú začala v rámci kampane Šariš Zlatá 12. „Budeme naďalej rozvíjať 50-ročnú tradíciu piva Šariš. Veríme, že má potenciál osloviť stále širšiu základňu slovenských milovníkov piva,“ doplnil Ján Čerkala, manažér závodu, Pivovar Šariš.