Sonos má za sebou náročné obdobie.

Pred približne pol rokom vznikol jeden z najväčších problémov spoločnosti Sonos. Tento priekopník v multiroom riešeniach čelil jednej z najväčších výziev v histórii značky, pričom kvôli vážnemu problému dokonca odložil uvedenie viacerých noviniek. Spoločnosť pritom patrí k špičke na trhu, čo značne zmarilo je dlhodobé plány. V máji minulého roka síce predstavila svoje prvé slúchadlá Sonos Ace, ktoré mali odštartovať novú éru, ale niektoré veci nedopadli podľa predstáv. 

V čase uvedenia nových slúchadiel spoločnosť predstavila aj novú verziu mobilnej aplikácie, ktorá sa od momentu vydania stretávala s negatívnou spätnou väzbou od jej používateľov. V aplikácii však nechýbali iba základné funkcie, ale nová verzia bola dokonca plná chýb. Za zmienku stojí aj aktuálne hodnotenie v Obchode Play, kde má aplikácia iba 3 hviezdičky.

Sonos reproduktorZdroj: BBC
Sonos reproduktor

Dobrou správou týchto dní však je, že spoločnosti Sonos sa čiastočne podaril vyriešiť jeden z najväčších problémov, ktorý priamo súvisel s jej novou aplikáciou. Hoci chýb bolo v aplikácii viac, počas uplynulých mesiacov používateľov najviac trápili problémy s nastavením hlasitosti.

Napriek viacerým významným zlepšeniam, stále existujú niektoré problémy, ktoré používateľov sprevádzajú aj naďalej. Vyzerá to tak, že aplikácia Sonos nie je celkom prispôsobená pre všetky zariadenia, pretože nie všetci používatelia zaznamenali zlepšenia. V aplikácii zároveň stále pretrvávajú ďalšie chyby, ako napríklad občasná absencia posuvníka hlasitosti pri presune do inej miestnosti.

Dobrou správou je, že Sonos naďalej pracuje na riešení nahlásených chýb, ale je zrejmé, že aj po mesiacoch úsilia je stále čo zlepšovať.

Zdroj: AndroidPolice

Prečítajte si aj:

Značky:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.