Spoločnosť zverejnila svoje plány.

Sonos čelí pravdepodobne jednej z najväčších výziev v histórii spoločnosti, pričom kvôli vážnemu problému dokonca odkladá uvedenie noviniek. Spoločnosť Sonos sa audio fanúšikom vryla do pamäte ako priekopník multiroom audio riešení, ktoré patria k špičke na trhu. V máji síce predstavila svoje prvé slúchadlá Sonos Ace, ktoré mali odštartovať novú éru značky, ale niektoré veci nedopadli podľa predstáv. Nanešťastie pre spoločnosť bola predstavená nová verzia mobilnej aplikácie, ktorá sa od momentu vydania stretávala s negatívnou spätnou väzbou od jej používateľov. V aplikácii však nechýbali iba základné funkcie, ale nová verzia bola dokonca aj plná chýb.

Reproduktory sme testovali v kombinácii s aplikáciou pre Android. Podporujú aj iOS, macOS a WindowsZdroj: TOUCHIT
Reproduktory fungujú s aplikáciou pre Android. Podporujú aj iOS, macOS a Windows

Spoločnosť svojim zákazníkom prisľúbila mesačné aktualizácie softvéru, len aby neprestali používať produkty z jej neustále sa rozrastajúceho portfólia. Pomerne dôležité, v tejto nie príliš priaznivej dobe pre spoločnosť je, že začala voči svojim zákazníkom vystupovať o čosi transparentnejšie. To znamená, že teraz im poskytla celkový pohľad na plán aktualizácií, ktoré aplikáciu od Sonosu čakajú v najbližších týždňoch až mesiacoch.

Pre získanie čo najlepšieho prehľadu o priebehu aktualizácií spoločnosť sprístupnila ich plán cez platformu Trello. Zoznam úloh obsahuje aj veci, ktoré inžinieri spoločnosti Sonos už riešili, ale aj problémy, na ktorých pracujú alebo sa o nich dozvedeli. Hoci niektoré chyby ešte nemajú stanovený dátum opravy, tak je pozitívne vidieť, že Sonos ich plánuje v čo najkratšom čase opraviť a sprístupniť v novej verzii aplikácie. Viac prezradí úplný zoznam nových funkcií a vylepšení, ktoré budú čoskoro k dispozícii.

Sonos intenzívne pracuje na problematickej aplikáciiZdroj: Sonos
Sonos intenzívne pracuje na problematickej aplikácii

Záznamy na platforme Trello obsahujú aj odkazy na poznámky k vydaniu aplikácie Sonos. Vďaka tomu budú mať používatelia prehľad o novej aktualizácii, ako aj jednotlivých bodoch, ktoré Sonos opravil. Spoločnosť si je v plnej miere vedomá neľahkého obdobia, v ktorom sa aktuálne nachádza. V podstate ide o jeden z mála krokov, ktoré môže v tomto momente spraviť, aby si udržala zákazníkov.

Je tu však aj nevýhoda, ktorá ide proti spoločnosti. Keďže oprava aplikácie môže trvať dlhšie, tak Sonos sa bude musieť zmieriť s odlivom zákazníkov. Snáď tým verným sa oplatí čakať.

Zdroj: Sonos

Prečítajte si aj:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.