Novým generálnym riaditeľom značky Konica Minolta na Slovensku sa stal doterajší český riaditeľ Pavel Čurda. Konica Minolta na Slovensku a Čechách tak spájajú svoje sily. Zmena prinesie na oba trhy nové produkty a služby, lepšiu vzájomnú výmenu know-how a kvalitnejšie služby pre zákazníkov.
Česká a slovenská Konica Minolta bude mať jednotné vedenie. Doterajšieho riaditeľa Konica Minolta Slovakia Milana Kasíka nahradil Pavel Čurda. Ten šéfuje českej pobočke od roku 2016. Je zodpovedný najmä za riadenie priameho a nepriameho predaja, tlačových služieb a IT riešení. Práve na tie sa chce v budúcich rokoch sústrediť. Novým obchodným riaditeľom pre Česko a Slovensko sa stal Pavel Štepán. Na starosti má najmä priamy predaj.
„Značka Konica Minolta má na Slovensku dlhodobo dobré renomé a dosiahla veľké úspechy. Preto chceme napríklad na český trh priniesť aj nový produkt – riešenie pre evidenciu dochádzky, ktoré doteraz úspešne ponúkali naši slovenskí kolegovia. Odborníci na Slovensku budú mať zase otvorené dvere k know-how od našich českých kolegov. Mojim cieľom je nastaviť vzájomnú a efektívnu výmenu informácií a skúsenosti pre dobro oboch krajín a posilňovať úlohu značky Konica Minolta ako servisného integrátora a partnera v oblasti IT služieb a poradenstva,“ konštatuje Pavel Čurda.
Príležitosť byť efektívnejší
Nový generálny a obchodný riaditeľ nie sú jediné zmeny v štruktúrach značky. Do vedenia českej a slovenskej pobočky nastúpila HR manažérka Katarína Bachratá, ktorá doposiaľ pôsobila na Slovensku. Vzájomná blízkosť trhov, vývojové centrum v Brne, skúsení odborníci v Čechách aj na Slovensku dávajú pri spájaní firme nevídané možnosti jej budúceho rozvoja. Jej ambíciou je sústrediť sa na zvyšovanie podielu na slovenskom trhu v oblasti IT služieb, produkčnej, industriálnej tlače a vo videonalytických systémoch Mobotix.
„Doterajšia kvalita služieb a servisu, ktorou je značka Konica Minolta známa, zostáva zachovaná. Cieľom týchto opatrení je vybudovať lepšie zázemie pre jednotlivé servisné tímy, dosiahnuť väčšiu efektivitu, ľahšie vzájomne zdieľanie informácií a najmä posilniť obchodné tímy tak, aby Konica Minolta zostala konkurencieschopná aj v budúcich rokoch,“ konštatuje Pavel Čurda.