Konica Minolta naďalej rastie na slovenskom trhu a pozíciu jednotky v predaji kancelárskych A3 a produkčných zariadení potvrdila aj v roku 2014. Spoločnosť výrazne posilňuje v oblasti softvérových aplikácií a služieb digitalizácie dokumentov. Stabilitu spoločnosti potvrdzujú taktiež jej tržby, ktoré oproti fiškálnemu roku 2013 narástli o sedem percent na bezmála 19,8 miliónov eur (údaje sú uvádzané na základe medzinárodných štandardov IFRS).
„Rok 2014 sa niesol v znamení reštrukturalizácie spoločnosti a výrazného posilnenia obchodného tímu. Výsledkom bola vyššia efektivita firmy, ktorá sa okamžite prejavila v zlepšených obchodných výsledkoch. Od zmien si v budúcnosti sľubujeme i posilnenie našej zákazníckej orientácie,“ povedal Tomáš Bednář, generálny riaditeľ Konica Minolta Slovakia, a dodal: „Vďaka týmto zmenám sa naše zastúpenie na Slovensku stalo najrýchlejšie rastúcim medzi štrnástimi pobočkami Konica Minolta v strednej a východnej Európe.
Konica Minolta Slovakia si udržuje stabilný rast predaja, čo potvrdzuje aj získavanie významných klientov za uplynulý rok. „Medzi našich najvýznamnejších klientov za rok 2014 patria napríklad Matador Holding, Sberbank, Komunálna poisťovňa, Generali, Prvá stavebná sporiteľňa, Slovalco, Penam alebo Labaš,“ povedal Milan Kasík, obchodný riaditeľ pre kľúčových zákazníkov Konica Minolta Slovakia.
V minulom roku spoločnosť tiež výrazne rozšírila portfólio produktov softvérových riešení orientovaných predovšetkým na digitalizáciu dokumentov, ich správu, obeh, zabezpečenie či archiváciu.
Dlhodobé postavenie lídra na slovenskom trhu v oblasti laserových zariadení formátu A3 a produkčných zariadení potvrdila aj analýza trhu švajčiarskej spoločnosti infoSource za rok 2014.
V predaji farebných laserových multifunkčných zariadení formátu A3 dosiahla Konica Minolta v roku 2014 najvyšší trhový podiel na Slovensku, a to 48 %. V predaji čiernobielych laserových multifunkčných zariadení formátu A3 je na slovenskom trhu taktiež jednotkou, s podielom 53 %.
V segmente produkčných zariadení dosiahla trhový podiel 61 % pri farebných a 82 % pri čiernobielych zariadeniach, patria jej teda prvé dve miesta.