Spoločnosť Lenovo na slovenskom trhu pokračovala v predaji tabletov so stabilným rastom, čím obhájila pozíciu číslo 1 z predchádzajúceho roka.

Podľa štatistík IDC dosiahlo Lenovo tento výnimočný výsledok za kalendárny rok 2020 na úrovni 45,2 %, pričom v najlepšom štvrťroku malo trhový podiel až 52,0 %. Šírka portfólia tabletov môže plne uspokojiť všetky potreby náročných zákazníkov na základe ich používateľských návykov a preferencií.

Dobrým príkladom je čerstvá novinka Lenovo Tab P11, ktorú spoločnosť nedávno predstavila a je už v predaji aj na Slovensku. Podľa Lenovo je dnes pripojenie nevyhnutné pre každého. 5G sieť sa bude naďalej transformovať, čoraz viac počítačov sa pripojí k tabletom a smartfónom, aby sme mohli využívať možnosti neustáleho pripojenia bez nutnosti spoliehať sa iba na pripájanie prostredníctvom Wi-Fi.

Okrem toho spoločnosť Lenovo dosiahla vynikajúce obchodné výsledky v kategórii notebookov a stolových počítačov. Už ôsmy rok po sebe spoločnosť obhájila pozíciu č. 1 (podľa IDC a GFK) v spotrebiteľskom segmente na slovenskom trhu. Lenovo dominuje za posledné 2 roky najmä v kategórii herných zariadení, kde dosiahlo podľa štatistík GFK maximálny štvrťročný trhový podiel až 44,8 %. Lenovo zároveň výrazne zvýšilo predaj prémiových produktov (Yoga a Legion), čím úspešne implementovalo svoj strategický model predaja.

Značky: