Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Slovenskí spotrebitelia a komisia expertov Brand Council, programu Slovak Superbrands udelila Lenovu na Slovensku cenu Slovak Superbrands Award 2016.

S týmto ocenením sa tak Lenovo zaradilo do skupiny elitných značiek, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja a neustáleho zvyšovania hodnoty značky.

O udelení Superbrands Award rozhoduje expertná skupina Brand Council na základe verejného prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou GfK. Členmi Brand Council-u sú najuznávanejší slovenskí odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Ing. Vladimír Varzaly, Country Sales Manager, Lenovo Slovakia je s týmto ocenením veľmi spokojný: „Samozrejme, každé takéto ocenenie teší. Úprimne, pre nás v Lenove to nie je veľkým prekvapením. Každoročný interný prieskum vnímania značky ukázal našu silnú pozíciu na trhu. Podľa štatistík sme na slovenskom trhu už viac ako dva roky jasným lídrom v predaji osobných počítačov a tabletov a počas minulého roka sme zaznamenali najprudší nárast v predaji smartfónov spomedzi všetkých etablovaných výrobcov. Najdôležitejším kritériom úspechu je spokojnosť zákazníka a toto prestížne ocenenie úspech značky Lenovo na slovenskom trhu len podčiarkuje.“  

diplom_lenovo_nowat

Spoločnosť Lenovo začala na jar 2015 intenzívnu celosvetovú kampaň rebrandingu, v rámci ktorej je základom hodnoty značky úsilie spoločnosti o neustály rozvoj a inovácie. #neverstandstill sa odvtedy stal typickým hashtagom, ktorý vyjadruje osobnosť tejto značky.