Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Na tohtoročnom Super Bowl LII –  finálový duel amerického futbalu NFL – v nedeľu 4. februára, predstaví Lexus reklamu, ktorá vznikla spolu s Marvel Studios. Jej predlohou je fanúšikmi netrpezlivo očakávaný film Čierny panter, ktorý sa dostane do kín v polovici februára.  

V reklamnom spote s názvom Nech žije kráľ (Long Live the King) má hlavný hrdina filmu T’Challa (Chadwick Boseman), ktorý sa ukrýva za postavou Čierneho pantera, znova získať ukradnuté vibranium – mýtický nerast, ktorý sa vyskytuje iba v jeho rodnej krajine Wakanda. Takmer súčasne má ako kráľ reprezentovať svoju krajinu na medzinárodnej konferencii.  Jediným vozidlom, ktoré je dostatočne silné pre superhrdinu a kráľa, je Lexus LS 500 F SPORT. Vo filme vystupuje aj luxusné športové kupé Lexus LC 500.

,,Dvojitý charakter Čierneho pantera perfektne odzrkadľuje špecifiká modelu Lexus LC – kráľ a hlava štátu je súčasne aj superhrdinom. Reklamný klip zobrazuje obidve stránky LS – luxus a vysoký výkon”, hovorí Cooper Ericksen, viceprezident marketingu spoločnosti Lexus. ,,Konštelácia hviezd je počas Super Bowlu mimoriadne priaznivá: Lexus predstavuje novú generáciu svojej vlajkovej limuzíny a verejnosť netrpezlivo očakáva premiéru filmového trhák Marvel Studios. Takúto príležitosť sme nemohli prepásť”.

Skvelým hudobným podkladom pre vstup Čierneho pantera a modelu Lexus LS 500 F SPORT je skladba Legend Has It v podaní amerického hip-hopového dua Run the Jewels, ktorá znie aj v traileri k filmu. Pesnička pochádza z albumu Run the Jewels 3, ktorý sa umiestnil na prvom mieste rebríčka Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums.

Reklamný spot v réžii Samuela Bayera, využíva úryvky a postavy z filmu. Napríklad Shuri, sestru hlavného hrdinu (Letitia Wright), alebo členky Dora Milaje – špeciálnych síl Wakandy (Janeshia Adams-Ginyard, Marija Abney a Zola Williams). V spote boli použité originálne kostýmy aj rekvizity z filmu. Bojové scény aranžoval Jonathan (JoJo) Eusebio, ktorý je zodpovedný za choreografiu bojových scén vo filme a špeciálne efekty boli v kompetencii štúdia Luma, ktoré pre film vytvorilo špeciálne efekty súvisiace s kostýmami Čierneho pantera. Reklamu nakrúcali v noci v centre Los Angeles pomocou špeciálneho systému osvetlenia.

Lexus sa v tomto roku predstaví na Super Bowl po štvrtýkrát. Reklama určená na vysielanie počas pohára Super Bowl  je súčasťou spoločných aktivít spoločnosti Lexus a  filmového štúdia Marvel, producenta filmu Čierny panter.

Značky: