Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V súlade so svojím priekopníckym duchom predstaví spoločnosť Lexus na tohtoročnom Medzinárodnom autosalóne vo Frankfurte nad Mohanom nové poňatie tradičnej tlačovej konferencie v podobe radikálne nového spôsobu komunikovania noviniek a informácií médiám.

Jej nová, prelomová koncepcia je ďalším príkladom toho, ako spoločnosť Lexus uplatňuje zásady tradičnej japonskej pohostinnosti omotenaši s dôrazom na človeka a jeho potreby – vďaka čomu prináša tú najvyššiu kvalitu služieb.

V tomto prípade bolo inšpiráciou pre vytvorenie flexibilnej metódy zdieľania správ, ktorá nápadito a prakticky využíva technológiu rozšírenej reality, chápanie a predvídanie potrieb novinárov a vysielacích médií.

To znamená, že v nabitom rozvrhu tlačových dní nebude mať tlačová konferencia spoločnosti Lexus žiadny presne stanovený čas.

Namiesto toho budú mať zástupcovia médií možnosť navštíviť stánok značky Lexus v čase, kedy to vyhovuje im, a pomocou okuliarov na rozšírenú realitu (Microsoft HoloLens) absolvovať „prehliadku so sprievodcom“, v rámci ktorej si prezrú stánok automobilky spolu s komentárom a prezentáciami Alaina Uyttenhovena, riaditeľa európskej divízie Lexus Europe, a produktových špecialistov spoločnosti Lexus.

Spoločnosť Lexus ako priekopník tejto „tlačovej konferencie na požiadanie“ sa domnieva, že tak bude efektívne komunikovať médiám svoje najdôležitejšie posolstvá, a to pútavým, komplexným a časovo efektívnym spôsobom.

Koncepcia a jej návrh sú v plnom súlade so základnými hodnotami spoločnosti Lexus a jej zákazníckymi službami v štýle omotenaši v spojení s priekopníckym využitím imaginatívnych technológií.

Tieto hodnoty tvoria základ, ktorý sa odráža nielen vo všetkých nových vozidlách značky Lexus, ale aj v spôsobe, akým Lexus rozvíja svoje obchodné aktivity ako vysoko inovatívna a mnohorozmerná značka životného štýlu, ktorá presahuje sféru luxusných automobilov.

AKO TÁTO KONCEPCIA FUNGUJE

Akreditovaní novinári môžu kedykoľvek v priebehu tlačových dní navštíviť stánok spoločnosti Lexus. Po privítaní pri uvítacom stolíku dostanú okuliare na rozšírenú realitu Microsoft HoloLens.

Sprievodca virtuálnou realitou ich následne prevedie po stánku. Budú si môcť prezerať vystavované exponáty a popritom počúvať komentáre a vyjadrenia od virtuálnych hostí a zároveň sledovať informačnú grafiku, 3D animácie a video obsah.

Účinok je podobný ako v prípade projekčného displeja HUD v automobile, kde sa vodičovi premietajú informácie na čelné sklo v jeho zornom poli.

Obsah prehliadky je pre každého používateľa rovnaký a jeho súčasťou sú okrem iného príspevky Alaina Uyttenhovena, riaditeľa európskej divízie Lexus Europe, a produktových špecialistov spoločnosti Lexus. Obsahuje tiež privítanie komunikačného tímu, informácie o nových modeloch CT a NX, aktuálne údaje o obchodnej výkonnosti spoločnosti Lexus ako aj vyhliadky značky do najbližšej budúcnosti. Celá prezentácia trvá len 10 minút.

Stánok spoločnosti Lexus sa bude nachádzať v Hale 8.0, sektor A20. Prezentácia tlačovej konferencie bude k dispozícii na požiadanie kedykoľvek počas tlačových dní autosalónu (12. a 13. septembra).

 

Značky: