Zo všetkých prémiových značiek na americkom trhu ponúka Lexus najlepšie služby zákazníkom. Vyplýva to z prieskumu 2020 J.D. Power Customer Service Index Study. Japonský výrobca má tiež najvyššie skóre v celkovom hodnotení, ktoré zahŕňalo luxusné a populárne značky automobilov.
Vysoké skóre značky
V najnovšom prieskume spotrebiteľskej agentúry J.D. Power Customer Service Index Study získal Lexus 889 bodov z 1 000 možných. Je to o 25 bodov viac ako bol priemer v segmente prémiových vozidiel. Výsledok takisto výrazne prevyšuje výsledky výrobcov populárnych áut – Buick, prvá značka v tejto kategórii, získal 861 bodov a priemer v tomto segmente bol 831 bodov. Lexus zlepšil svoj výsledok z minulého roku, kedy mu priznali 881 bodov. V najnovšom prieskume sa hneď za Lexusom umiestnili značky Cadillac a Porsche s výsledkom 882 bodov a prvú päticu dopĺňajú značky Infiniti a Lincoln s výsledkami 875 a 872 bodov.
Komplexný prieskum
Rebríček vypracovali na základe prieskumov ankety medzi viac ako 71-tisíc majiteľmi a používateľmi vozidiel z ročníkov 2016-2019. Analýza zohľadňovala päť oblastí, ktoré sú spojené so službami zákazníkom. Posudzovali úroveň služieb, spôsob ich spustenia, akceptáciu vozidla, postup servisných poradcov a kvalitu infraštruktúry. Prieskum sa uskutočnil od augusta do decembra 2019.
Prieskum tiež ukázal, že spokojnosť zákazníkov s kvalitou služieb v autosalónoch sa každý rok zvyšuje. Podľa jeho výsledkov predstavuje priemerné skóre pre automobilový trh v USA 837 bodov. To znamená nárast už piaty rok za sebou.