Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

LG Electronics predstavila na veľtrhu CES 2024 nové riešenia inteligentného bývania, ktoré sa neobmedzujú len na domácnosť, ale zasahujú aj do ďalších oblastí vrátane mobility.

V rámci témy „Znovuobjavte svoju budúcnosť“ sa v stánku LG prezentujú spôsoby, ktorými chce spoločnosť zlepšiť používateľskú skúsenosť prostredníctvom najnovších inovácií. Medzi inovácie patrí okrem iného transparentný bezdrôtový 4K televízor LG SIGNATURE OLED T; inteligentná domácnosť poháňaná umelou inteligenciou, internetom vecí a komunikačnými technológiami; a koncept mobility Alpha-able.

Dokonalý televízny zážitok s inovatívnou technológiou a nekonečným obsahom 

Hlavným prvkom celého stánku spoločnosti LG na veľtrhu CES je prvý transparentný bezdrôtový 4K OLED televízor s názvom LG SIGNATURE OLED T. Návštevníkov výstavy privítala obrovská vizuálna šou pozostávajúca z pätnástich 77-palcových televízorov OLED T, ktoré prezentujú pohlcujúci video obsah s dokonalou úrovňou čiernej a živými farbami. Všetky obrazovky sa postupne premenia na priehľadné televízory OLED a odhalia novú éru OLED T. Bezdrôtový prenos obrazového a zvukového signálu a pripojenie k externým zariadeniam všetkých vystavených televízorov OLED vyvolávajú dojem, že sa vznášajú vo vzduchu. Bezdrôtová technológia tiež zjednodušuje inštaláciu a poskytuje väčšiu slobodu pri navrhovaní televízora do domácnosti.

V špeciálnej zóne je prezentovaná transparentná a bezdrôtová technológia LG SIGNATURE OLED T, vďaka ktorej televízor prekonáva priestorové obmedzenia a bez problémov sa začleňuje do každodenného života používateľov. LG SIGNATURE OLED T je televízor, ktorý dopĺňa dizajn akéhokoľvek priestoru a ponúka širokú škálu budúcich zážitkov. Transparentná obrazovka navyše zvyšuje zážitok zo sledovania umeleckého mediálneho obsahu tým, že obrazu dodáva hĺbku a priestorovosť.  

V ďalšej časti stánku sa návštevníci stretnú s pôsobivou tunelovou konštrukciou s viac ako 140 displejmi OLED s uhlopriečkou 55 palcov. Táto zóna s názvom „webOS experience“ slúži ako platforma na prezentáciu širokej škály obsahu vybraného v spolupráci s rôznymi partnermi. Je pozvánkou na objavovanie sveta zábavy poháňaného platformou webOS a návštevníkom ponúkne rozsiahlu zbierku videoklipov z rôznych žánrov vrátane očakávaných seriálov, hier či športových prenosov. Tento pohlcujúci zážitok pozýva návštevníkov, aby sa ponorili do sveta webOS a dôkladne ho preskúmali, pretože platforma ponúkne vždy pohlcujúci a interaktívny zážitok.

Technológie umelej inteligencie zlepšujú riešenia inteligentného bývania

V časti stánku venovanej inteligentnej domácnosti spoločnosť LG prezentuje spôsoby, akými môžu technológie umelej inteligencie zlepšiť budúce riešenia inteligentného bývania. Inteligentná domácnosť LG s umelou inteligenciou využíva rôzne senzory, ktoré nielen digitalizujú život používateľov, ale aj aktívne zisťujú ich potreby a navrhujú prispôsobené riešenia na základe slov, činností a dokonca aj emócií používateľov. 

Bezkontaktné snímače nainštalované v domácnosti môžu napríklad merať a digitalizovať srdcovú frekvenciu a frekvenciu dýchania obyvateľov, analyzovať ich zdravotný stav a automaticky upravovať vnútornú teplotu a vlhkosť v domácnosti. 

V budúcej inteligentnej domácnosti bude aplikácia LG ThinQ prepájať všetky snímače a zariadenia IoT nainštalované v celej domácnosti a bude fungovať ako servisná platforma na autonómne ovládanie všetkých zariadení. Tým sa zabezpečí ich ideálne nastavenie bez potreby zásahu používateľa.   

Ak si napríklad používateľ prinesie domov nového štvornohého miláčika, mikrofóny, kamery a snímače mmWave zabudované v domácich zariadeniach zistia prítomnosť chlpatého priateľa a automaticky sa opýtajú, či si majú stiahnuť „režim domáceho maznáčika“ na zariadeniach LG ThinQ UP alebo odporučiť sadu príslušenstva špeciálne pre domáce zvieratá. Senzory navyše zlepšujú energetickú účinnosť prepnutím inteligentných výrobkov do úsporného režimu v prázdnych miestnostiach alebo ich úplným vypnutím, keď nikto nie je doma. Senzory môžu tiež aktivovať režim prevencie kriminality a odosielať upozornenia prostredníctvom aplikácie LG ThinQ, ak zistia neobvyklú aktivitu.

V tejto časti si návštevníci môžu pozrieť aj novo predstaveného agenta s umelou inteligenciou pre inteligentnú domácnosť, ktorý sa dokáže pohybovať na vlastných kolesách a privítať hostí.  Agent AI slúži ako všestranný domáci pomocník a inteligentné centrum na komplexnú podporu v každodennom živote používateľov prostredníctvom pripojenia a správy domácich spotrebičov a zariadení internetu vecí. Je vybavený kamerou, reproduktorom a celým radom snímačov na monitorovanie domácnosti, vďaka čomu môže zhromažďovať údaje o domácom prostredí v reálnom čase a uľahčiť tak ovládanie spotrebičov. Jeho predný displej umožňuje expresívne výrazy tváre, aktívne zapojenie a komunikáciu s používateľmi.  

V komerčnej časti stánku sa prezentujú rôzne služby na mieru, ktoré spája téma cestovania v Las Vegas. Zaujímavým príkladom je kombinácia displeja LG MAGNIT Micro LED s rozpoznávaním tváre a reklamou s umelou inteligenciou. Táto kombinácia umožňuje prehrávanie personalizovaných reklám zákazníkom na rôznych miestach, ako sú hotely, obchodné priestory alebo dopravné terminály. Medzi ďalšie scenáre patrí možnosť informovať klientov hotelov prostredníctvom riešenia GuideBot alebo možnosť platiť v kaviarni pomocou aplikácie na rozpoznávanie tváre.  

Alpha-able – koncept mobility budúcnosti spoločnosti LG

Okrem riešení pre domácnosť sa spoločnosť LG nedávno zamerala aj na oblasť mobility a premenovala future cars na „osobnú digitálnu jaskyňu“. Na ďalšiu prezentáciu tejto myšlienky vytvorila spoločnosť v rámci svojho stánku na veľtrhu CES osobitný priestor, v ktorom predstavila koncept Alpha-able. Ten slúži ako hmatateľná reprezentácia vízie mobility spoločnosti LG a ponúka používateľom bližší pohľad na inovatívne riešenia, ktoré sa stanú súčasťou mobility budúcnosti.

Cieľom tohto konceptu je poskytnúť používateľom jedinečný zážitok založený na troch témach: Transformácia, Objavovanie a Relaxácia. Transformáciou vozidla na priestor pripomínajúci domov alebo kanceláriu si cestujúci môžu užiť viac odpočinku alebo práce na cestách. Alpha-able využíva najnovšie zobrazovacie technológie vrátane rolovacích, flexibilných a priehľadných displejov v kombinácii s bezkonkurenčnými technológiami a riešeniami spoločnosti LG pre domáce spotrebiče. To zaručuje transformovaný zážitok, ktorý sa prispôsobuje potrebám cestujúcich. Okrem toho Alpha-able ponúka možnosť objavovať nové informácie poskytovaním personalizovaného obsahu alebo relaxačných zážitkov pre cestujúcich, ktorí si chcú oddýchnuť a užiť si čas pre seba.

Okrem sekcie, v ktorej sa prezentuje Alpha-able, vytvorila spoločnosť LG špeciálnu zónu, v ktorej predstavuje svoje riešenie nabíjania elektrických vozidiel (EV), ktoré je pre spoločnosť kľúčovou oblasťou rastu. V tejto zóne sa návštevníci oboznámia s nabíjačkami EV a riadiacimi riešeniami e-Centric od spoločnosti LG.

Experimentálne a inovatívne projekty a udržateľné riešenia spoločnosti LG Labs v súlade s víziou ESG

Spoločnosť LG tiež predstavila niekoľko nových produktov vyvinutých v rámci experimentálneho a inovatívneho projektu LG Labs, ktorý sa zameriava na vývoj produktov a služieb vytvárajúcich jedinečné používateľské zážitky.  

Zóna LG Labs na veľtrhu CES predstavuje celý rad inovatívnych produktov vrátane DukeBox by LG Labs, univerzálneho audio zariadenia, ktoré prehlbuje zážitok z hudby a videa vďaka modernizovanému konceptu jukeboxu; DUOBO by LG Labs, kapsulového kávovaru, ktorý dokáže pripraviť dve príchute kávy naraz; a Bon Voyage by LG Labs, prispôsobeného obytného priestoru navrhnutého tak, aby sa domáce prostredie čo najviac podobalo prírode a zlepšilo kvalitu života. Zóna zahŕňa aj produkty ako LG CineBeam Qube a zariadenia brid.zzz by LG Labs, ktoré ponúkajú odvážny a inovatívny prístup k zlepšeniu zákazníckej skúsenosti.

Spoločnosť zriadila aj špeciálnu zónu s názvom Lepší život pre všetkých, ktorej cieľom je prezentovať úsilie spoločnosti v oblasti životného prostredia, sociálnych alebo vládnych iniciatív Zaujímavým produktom v tejto zóne je napríklad umývačka skla LG mycup, ktorá bola predstavená na tohtoročnom veľtrhu CES. Spoločnosť LG odhalila aj svoje riešenie pre udržateľnú domácnosť, ktoré využíva silu domácej energetickej platformy LG na optimalizáciu riadenia a využívania energie. Toto komplexné riešenie ponúka používateľom efektívne využívanie, jednoduché ovládanie a možnosť distribúcie obnoviteľnej energie.

Okrem toho spoločnosť LG predstavila „univerzálnu súpravu UP“, sadu príslušenstva navrhnutú tak, aby pomohla všetkým používateľom pohodlne ovládať domáce spotrebiče LG bez ohľadu na pohlavie, vek alebo fyzické obmedzenia. Návštevníci veľtrhu CES majú možnosť vyskúšať si toto príslušenstvo na vlastnej koži. Spoločnosť kladie veľký dôraz aj na prístupnosť pre každého prostredníctvom prístupu k televízoru.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.