Continuum Global Solutions, globálny poskytovateľ starostlivosti o zákazníkov, dnes oznámil predĺženie svojho strategického partnerstva v oblasti zákazníckeho servisu so značkou Skylink spoločnosti M7 Group, najväčším poskytovateľom satelitnej a internetovej televízie na Slovensku a v Českej republike.

Continuum bude aj naďalej zodpovedať za správu väčšiny interakcií Skylinku s jeho koncovými užívateľmi prostredníctvom obsluhy prichádzajúcich hovorov, chatov, správ cez sociálne médiá a e-mailov v oboch krajinách. To zahŕňa väčšinu požiadaviek týkajúcich sa služieb pre zákazníkov, predaja, lojality, či riešenia technických problémov. „Tím Continuum, ktorý sa stará o našu platformu, je dokonalým príkladom toho, ako by mali byť riadené aktivity v oblasti zákazníckeho servisu,“ povedal Andreas Fleschurz, VP Operations z M7 Group. „Tento tím je skutočným hlasom našich zákazníkov a neustále sa zameriava na zvyšovanie ich spokojnosti v kombinácii s vyššou kvalitou a efektivitou. Flexibilná a aktívna spolupráca s miestnym tímom Skylink nám pomáha neustále zlepšovať celkovú spokojnosť zákazníkov a optimalizovať portfólio produktov a služieb“.

V Českej republike a na Slovensku má Continuum 136 zamestnancov, ktorí sú zodpovední za každodenné poskytovanie profesionálnej zákazníckej starostlivosti koncovým užívateľom Skylinku. Tím pracuje v ostravskej kancelárii a je doplnený veľkým množstvom kolegov pracujúcich z domova v oboch krajinách. V dôsledku krízy COVID-19 je práca v súčasnej dobe uskutočňovaná z domovov.

Peter Brouwer, Senior Director Continuum, dodáva: „Sme nesmierne hrdí na to, že skupina M7 má plnú dôveru v našu organizáciu a v náš prístup k riadeniu zákazníckej skúsenosti. Náš špecializovaný tím, vedený Ivonou Brudnou, každodenne preukazuje odhodlanie dosiahnuť maximálne výsledky ako pre Skylink, tak pre jeho užívateľa. Predĺženie našej strategickej spolupráce je skutočným ocenením  nášho neustáleho a dlhoročného úsilia a kontinuálneho skvalitňovania poskytovaných služieb“.

 

Značky: