Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Mailkit, špecialista na e-mailový marketing, získala za svoju e-mailovú remarketingovú technológiu využitú pre e-shop lekarna.cz tretiu priečku v prestížnej súťaži efektivity digitálnych projektov Internet Effectiveness Awards organizovanej každoročne v Českej republike.

Mailkit sa dokázal presadiť v konkurencii ďalších agentúr v kategórii on-line obchod. Ocenenie počas slávnostného galavečera prevzal konateľ spoločnosti Jakub Olexa.

Máme obrovskú radosť z tohto výsledku a toto ocenenie si veľmi vážime. Sme radi, že porotu zaujala naša e-mailová remarketingová technológia, ktorú sme využili pre lekarna.cz. Vďaka nej sa nám darí do nákupných košíkov vracať zákazníkov, ktorí by inak z e-shopu odišli bez toho, aby dokončili nákup. S pomocou tohto jednoduchého riešenia zachraňujeme klientovi lekarna.cz niekoľko sto tisíc českých korún mesačne,“ popisuje dosiahnutý úspech Jakub Olexa.

Jakub Olexa

Jakub Olexa

Výsledky boli zverejnené počas galavečera v pražskom sídle spoločnosti Microsoft.

V rámci súťaže Internet Effectiveness Awards za rok 2015 boli ceny rozdané v nasledujúcich kategóriách: spotrebný tovar a služby, on-line obchod, banky, poisťovníctvo a financie, auto-moto, telekomunikácie a IT služby, cestovný ruch a doprava, priemysel a energetika, neziskový sektor, ľudské práva, životné prostredie a spoločnosť, politika a kultúra.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.