Ak neradi telefonujete, môžete využiť novú formu komunikácie.

mBank obohatila svoju mobilnú aplikáciu o novú funkciu – možnosť komunikovať s bankou prostredníctvom četu. Táto funkcia nedávno pribudla aj v internet bankingu, teraz je k dispozícii priamo v mobilnej aplikácii.

Možnosť četu priamo cez aplikáciu mBank ocenia používatelia, ktorí neradi telefonujú alebo nemôžu práve telefonovať. Prostredníctvom četu môžete vyriešiť svoje požiadavky rýchlo a pohodlne a to bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzate alebo čo práve robíte.

Čet cez aplikáciu mBank môžete spustiť po prihlásení do vášho účtu na obrazovke Info. Stačí ťuknúť na položku Kontakt a následne na ikonu „chat. V prípade Android aplikácie je možné aktivovať čet aj po kliknutí na 3 vodorovné prúžky vľavo hore hneď po otvorení aplikácie. V prípade iOS je potrebné kliknúť na šípku v záhlaví obrazovky, ktorá sa nachádza vpravo hore vedľa krstného mena.

Bez ohľadu na to, ako spustíte čet, komunikovať s vami bude reálna osoba – expert priamo z mBank. Nejde teda o žiadne automatické odpovede od chatbota. Je praktické, že čet môžete začať v internet bankingu a neskôr pokračovať v aplikácii alebo naopak. História konverzácie sa ukladá v oboch rozhraniach.

Aplikácia vás pomocou notifikácie upozorní na odpoveď či doplnenie zo strany banky, aj keď ste odhlásený.

Čet v aplikácii mBankZdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT
Čet v aplikácii mBank

Zdroj: mBank

Prečítajte si aj:

Značky: