Šport a fanúšikovanie sú minimálne od vzniku značky Klubovňa integrálnou  súčasťou života najväčšej slovenskej gastroskupiny Medusa Group. Aj preto sa v Meduse rozhodli majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji prepojiť s komunikáciou značky v rámci televíznych sponzorských odkazov počas šampionátu, ktorý sa koná tento rok na Slovensku. Medusa, ktorá má na len na Slovensku viac ako 30 prevádzok, zatiaľ nikdy nešla cestou televíznej reklamy. Jednou z troch komunikačných línií pubového konceptu Klubovňa bude aj hľadanie franchisových partnerov.

Majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji sa na Slovensku konajú po ôsmich rokoch a sú tohtoročnou športovou udalosťou číslo jeden. Tento aspekt chcú Klubovne Medusa Group využiť na komunikáciu značky. Počas MS v ľadovom hokeji bude v RTVS odvysielaných celkovo 270 sponzorských odkazov spojených s týmto brandom.

Koncept Klubovní je ako stvorený pre fanúšikov športu. Výnimočnosť toho, že sa majstrovstvá sveta v hokeji konajú tento rok na Slovensku bol jedným z dôvodov, prečo chceme Klubovne a majstrovstvá prepojiť ešte viac. V rámci tejto podpory budeme mať sponzorské odkazy vysielané počas štúdií a zápasov v troch mutáciách,“ hovorí CEO Medusa Group Peter Štecko.

Komunikácia v rámci týchto odkazov bude vedená v troch líniách. Jedna zameraná na jedlo, jedna na imidž a jedna na franchise.

Novinkou je najmä hľadanie franchisových partnerov. Klubovne, ani žiaden iný koncept Medusa Group, doteraz nikdy nešli cestou franchisingu.

Koncept Klubovní je, podľa nás, ideálny aj pre menšie slovenské mestá, no tu je nevyhnutné poznanie lokality a ďalšie zázemie. Budúcim partnerom preto ponúkame naše dlhoročné know-how, zaškolenie personálu a garantujeme kreatívny rozvoj konceptu, ktorý v menších prevádzkach bez zázemia nie je možný. Od nich zas čakáme zodpovednosť za výber skvelej lokality a ľudí, ktorí sa tu dokonale postarajú o svojich hostí,“ pokračuje Štecko.

Aktuálne je na Slovensku sedem prevádzok Klubovní, po jednej v Košiciach a Banskej Bystrici a päť v Bratislave. Centrálna Klubovňa, ktorá bola prvou, sa nachádza len niekoľko metrov od oficiálnej bratislavskej fanzóny, a aj preto tu bude atmosféra hokejového šampionátu najhorúcejšia. Okrem toho sa v nej tiež bude nachádzať oficiálne live štúdio RTVS „Pred hokejom s Ivetou“, resp. „Pred hokejom so Števom“ počas celých majstrovstiev sveta. Všetky Klubovne pripravili pre zákazníkov špeciálne akcie ako napríklad stieracie žreby s okamžitými výhrami, tipovacie a iné súťaže, rozdávanie darčekov a ďalšie aktivity, ktoré im spríjemnia čas strávený s priateľmi v reštaurácii.

Značky: