Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po úspešnej minuloročnej kampani Telekomu zameranej na „spájanie ľudí v Európe“, ktorej ústredným prvkom bolo písmeno T predstavujúce most medzi jednotlivými krajinami Európy, prichádza Slovak Telekom od pondelka 1.8.2016 s ďalšou adaptáciou kampane materskej Deutsche Telekom v štýle „Európske spojenie bez hraníc – Feel connected all over Europe.“ 

boc2_web2016_3_nowat

Písmeno T v plánovanej augustovej edícii, ako ikonický symbol otvorenosti, dostupnosti a ľudskosti, prerozpráva svojim príbehom taliansky operný spevák Andrea Bocelli. Svetoznámy tenor, ktorý je od svojich 12 rokov slepý, príznačne prirovnáva hudbu k telekomunikačnej sieti, ktorú síce nevidieť, ale je možné ju cítiť.  Bocelli putujúci v spote po Európe prirovnáva nové cezhraničné technológie k hudbe – jazyku, ktorému každý rozumie.

„Život je komplexná sieť vzťahov  medzi ľuďmi. S pomocou nových technológii viem byť v spojení s ľuďmi, na ktorých mi záleží. Čo platí pre sieť, platí aj pre hudbu – spojenie naprieč Európou nedokážeme vidieť, ale vieme ho cítiť,“ dodal k posolstvu kampane Andrea Bocelli, ktorého roztvorené ruky v tvare T na námestí pred budapeštianskym Balna center emocionálne uzatvárajú samotný spot.

Kampaň začala v polovici júla vo viacerých krajinách Európy a postupne sa objaví celkovo v 12 krajinách skupiny Deutsche Telekom (Nemecku, Česku, Slovensku, Poľsku, Chorvátsku, Maďarsku, Rakúsku, Rumunsku, Albánsku, Holandsku, Macedónsku a Čiernej Hore). „Deutsche Telekom predstavuje Európu. Sieťové technológie a digitalizácia sú základom komunikácie bez hraníc. To je to, čo Európa potrebuje – komunikáciu bez hraníc,“ povedal CEO Deutsche Telekom, Timotheus Höttges.

Značky: