Do začiatku novej sezóny zostáva necelý mesiac.
Tá sa začne 18. októbra. Klub Chicago Bulls tesne pred štartom nového ročníka oznámil viacročnú spoluprácu s chicagským technologickým gigantom Motorola Mobility, čo bude samozrejme aj viditeľné priamo na dresoch tohto basketballového klubu. Partnerstvo zahŕňa rôzne marketingové prvky, komunitné iniciatívy, digitálne prostriedky, označenie v aréne a ďalšie. Na základe vyjadrenia sa aj dozvedáme, že hráči klubu Chicago Bulls budú používať telefóny značky Motorola. Predpokladáme, že každý jeden z hráčov tak bude používať nový model edge 30 Ultra (recenziu nájdete na tomto odkaze).
Hráči klubu Chicago Bulls sa v nových dresoch s logom Motorola predstavia už 4. októbra, krátko pred štartom hlavnej sezóny, kedy si zahrajú proti klubu New Orleans Pelicans. Sídlo spoločnosti Motorola Mobility sa taktiež nachádza v Chicagu a obe strany spája vzájomný rešpekt a predchádzajúce spolupráce.
Nejde pritom o nič výnimočné, kedy sa spoločnosti zo sveta technológii a športu spájajú pre dobrú vec. Začiatkom tohto roka napríklad spoločnosť Spotify vstúpila do sveta veľkého futbalu po boku katalánskeho klubu FC Barcelona. Obe strany sa dohodli na štvorročnej spolupráci, ktorá oficiálne začala v júli tohto roka. Od leta je tak možné vidieť logá Spotify na dresoch mužského a ženského futbalového tímu, ako aj na tréningových tričkách.
Počas prebiehajúceho partnerstva Spotify a FC Barcelona bude premenovaný aj štadión na Spotify CAMP NOU. Podľa vyjadrení spoločnosti Spotify je toto partnerstvo odôvodnené aj snahou o prepojenie sveta hudby a futbalu.
Zdroj: ChicagoBulls
Prečítajte si aj: