Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ZľavaDňa aktuálne prechádza zmenami vo vedení a hlási skvelú novinku vo svojom tíme. Tou je návrat jej zakladateľa, Zdenka Hoscheka, ktorý sa po 3-ročnej pauze rozhodol vrátiť späť do biznisu ako väčšinový majiteľ. ZľavaDňa tak naďalej ostáva čisto slovenskou firmou.

Zdenko Hoschek sa po pauze vracia v plnej sile do ZľavaDňa. So svojimi 65 % stal väčšinovým majiteľom spoločností ZľavaDňa a SlevaDne. Martin Rakovský so svojim 35 % podiel zostáva na pozícii CEO. Zdenko bude zastávať predovšetkým pozíciu majiteľa, kde využije svoje silné stránky ako leadership, networking či cit pre stratégiu a branding. „Budem sa sústrediť na inovácie produktu a rozvoju nových segmentov, čiže tomu, čo ma baví. Po desiatich rokoch na trhu som nabral veľa skúsenosti a vidím priestor, ako ich teraz zúročiť,“ hovorí Zdenko Hoschek.

Návrat v období pandémie vníma ako veľkú príležitosť

Cieľom tejto čisto slovenskej firmy je pomáhať práve lokálnemu obchodu, na ktorý sa aj vďaka Covid-u môžu plne sústrediť a podporiť predovšetkým HORECA segment, ktorý je aktuálne v kríze. Návrat v období pandémie vníma Zdenko ako veľkú príležitosť: „ZľavaDňa vznikala počas finančnej krízy v roku 2009 a  priniesla do online nákupov malú revolúciu. Podobne ako vtedy som si aj teraz povedal, že každá kríza prináša aj príležitosť a je len na nás ako ju využijeme,” hodnotí aktuálnu situáciu Zdenko Hoschek.

ZľavaDňa čakajú veľké veci. „Zaujala ma aktuálna vízia firmy a potenciál, vďaka ktorému sa dokážeme spoločne posunúť vpred. Obrovský potenciál vidím práve v digitalizácii služieb, ktorej proces sa vďaka Covid-u významne urýchlil. Je to podľa mňa skvelá príležitosť získať tak nových partnerov z online prostredia, nakoľko hlavným benefitom ZľavaDňa je práve prepájanie prevádzok priamo s novými zákazníkmi. Vďaka ZľavaDňa, tak naši partneri ušetria na reklame a zaplatia len za skutočného zákazníka,“ upresňuje dôvody prečo sa rozhodol pre návrat Zdenko Hoschek.

Návrat po 3 rokoch a 3 dňoch

Zdenko Hoschek mal posledné 3 roky priestor hľadať sám seba, ale taktiež príležitosť venovať sa naplno svojím deťom a priateľom. Vrátil sa tiež k voľnočasovým aktivitám ako napríklad k tancovaniu, záhradkárčeniu na farme či hre na klavír, na ktoré mu v minulosti nezostával čas. Po 3-ročnej pauze mu však chýbal priestor na sebarealizáciu v pracovnej sfére. ZľavaDňa je jeho srdcový projekt, v ktorom sa obaja majitelia riadia nastavenými hodnotami ako férovosť a transparentnosť. Preto sa rozhodol vrátiť späť do biznisu a obaja majú už teraz pripravené rozvojové plány na rok 2021.

Značky: