Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Konferencia Digital RULEZZ 2016 sa blíži. Do jej začiatku ostáva len týždeň a k dispozícii je už len niekoľko posledných lístkov. Lákadlom je účasť zástupcov Facebooku, GroupM Worldwide, Socialbakers aj Strossle Norge.

Najväčšia digitálna konferencia Digital RULEZZ otvorí brány už na budúci týždeň. Šiesty ročník  jedinej konferencie svojho druhu na Slovensku bude tento rok hostiť celkovo vyše 30 rečníkov z domova aj zo sveta. Očakáva sa účasť 400 profesionálov z oblasti digitálneho marketingu, komunikácie, reklamy a médií. K dispozícii je posledných niekoľko miest, kto teda doteraz svoj lístok nemá, mal by sa poponáhľať. Konferencia Digital RULEZZ 2016 sa uskutoční už 23. novembra v Bratislave a nemal by ju zmeškať nik, kto to s marketingom v dnešnej dobe myslí vážne.

„Konferenciu odštartujeme v stredu zvučnými menami z oblasti digitálnych technológií a marketingu. Celkovo na pódiu vystúpia lídri vo svojich oblastiach, ktorých by si nemal nechať ujsť nikto, kto sa chce digitálnemu marketingu venovať. Každý si nájde to, čo je preňho najužitočnejšie – naučiť sa niečo nové, inšpirovať sa úspechmi iných, či stretnúť sa s komunitou stoviek marketérov v jeden deň,“ vysvetľuje Peter Šebo, hlavný organizátor Digital RULEZZ 2016.

Hlavnými spíkrami najväčšej digitálnej konferencie Digital RULEZZ 2016 budú Andy Krasny z Facebooku, Josef Šlerka zo Socialbakers, Alex Stil z GroupM Connect a Rickard Lawson zo Strossle Norge AS.

Program je rozdelený do dvoch paralelných sál – v jednej sa bude hovoriť o internetovom marketingu a v druhej o mobilnom marketingu. Spojením týchto dvoch tematických celkov vzniká unikátna konferencia pre všetkých nadšencov digitálneho sveta.