Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Už 6. ročník konferencie zo série RULEZZ podujatí sa uskutoční už 23.11. v Bratislave. Prednášky v 2 paralelných sálach, očakávaná účasť 400 profesionálov z oblasti digitálneho marketingu, komunikácie, reklamy a médií a vyše 30 rečníkov zo Slovenska aj zo sveta robí z tejto akcie unikátne podujatie svojho druhu na Slovensku.

Konferencia Digital RULEZZ 2016 prichádza tento rok s mottom „Leaders gonna lead“ a medzi pozvanými „spíkrami“ privíta zástupcov Facebooku, GroupM Worldwide, Socialbakers, Strossle Norge, či speváčku Tinu, ktorá sa s účastníkmi podelí o to, ako využíva nástroje mobilného marketingu pre svoje promo.

digital_rulezz_logo_vyd2016_7_nowat

Program bude počas dňa bude prebiehať v dvoch paralelných sálach: Jedna bude venovaná témam internetového marketingu a v druhej účastníci získajú prehľad v aktuálnych trendoch zo sveta mobilného marketingu. Spojením týchto dvoch tematických celkov tak vznikne unikátna konferencia, ktorú by nemali zmeškať nik, kto to s marketingom v dnešnej dobe myslí vážne.

img_8905_vyd2016_7_nowat

„Som rád, že sa nám podarilo vytvoriť koncept uceleného podujatia, ktorého absolvovanie podľa mňa patrí do povinnej výbavy každého moderného marketéra v roku 2016. Či už na strane klienta alebo agentúry, je dôležité sledovať aktuálne trendy a inšpirovať sa príkladmi úspešných, či novinkami, ktoré k nám prichádzajú zo zahraničia. Budem rád, ak si v záplave desiatok prednášok nájde každý účastník to, čo bude pre jeho biznis najužitočnejšie,“ približuje koncept konferencie Peter Šebo, hlavný organizátor Digital RULEZZ 2016.

img_8731_vyd2016_7_nowat

Hoci do podujatia ostáva ešte niečo vyše mesiaca, miesta sa rýchlo míňajú. Ak teda zvažujete nabrať nové inšpirácie a získať prehľad o aktuálnych trendoch zo sveta digitálneho marketingu, nemali by ste na príliš váhať.

Viac info na http://digital.rulezz.sk/2016

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.