Už 6. ročník konferencie zo série RULEZZ podujatí sa uskutoční už 23.11. v Bratislave. Prednášky v 2 paralelných sálach, očakávaná účasť 400 profesionálov z oblasti digitálneho marketingu, komunikácie, reklamy a médií a vyše 30 rečníkov zo Slovenska aj zo sveta robí z tejto akcie unikátne podujatie svojho druhu na Slovensku.
Konferencia Digital RULEZZ 2016 prichádza tento rok s mottom „Leaders gonna lead“ a medzi pozvanými „spíkrami“ privíta zástupcov Facebooku, GroupM Worldwide, Socialbakers, Strossle Norge, či speváčku Tinu, ktorá sa s účastníkmi podelí o to, ako využíva nástroje mobilného marketingu pre svoje promo.
Program bude počas dňa bude prebiehať v dvoch paralelných sálach: Jedna bude venovaná témam internetového marketingu a v druhej účastníci získajú prehľad v aktuálnych trendoch zo sveta mobilného marketingu. Spojením týchto dvoch tematických celkov tak vznikne unikátna konferencia, ktorú by nemali zmeškať nik, kto to s marketingom v dnešnej dobe myslí vážne.
„Som rád, že sa nám podarilo vytvoriť koncept uceleného podujatia, ktorého absolvovanie podľa mňa patrí do povinnej výbavy každého moderného marketéra v roku 2016. Či už na strane klienta alebo agentúry, je dôležité sledovať aktuálne trendy a inšpirovať sa príkladmi úspešných, či novinkami, ktoré k nám prichádzajú zo zahraničia. Budem rád, ak si v záplave desiatok prednášok nájde každý účastník to, čo bude pre jeho biznis najužitočnejšie,“ približuje koncept konferencie Peter Šebo, hlavný organizátor Digital RULEZZ 2016.
Hoci do podujatia ostáva ešte niečo vyše mesiaca, miesta sa rýchlo míňajú. Ak teda zvažujete nabrať nové inšpirácie a získať prehľad o aktuálnych trendoch zo sveta digitálneho marketingu, nemali by ste na príliš váhať.
Viac info na http://digital.rulezz.sk/2016