V Európe predaje skupiny rastú o 5,9%, predaných bolo 1 864 000 jednotiek a bol zaznamenaný nárast predaja v 4. štvrťroku.
Predaje značky PEUGEOT vzrástli o 9,4% na 1 056 000 jednotiek, vďaka vynikajúcemu výkonu PEUGEOT 308 (+31%), s podporou silných výsledkov modelov PEUGEOT 2008 (+11%, na vzostupe tretí rok po sebe) a 208 (+10%). 2008 a 308 sú v Európe na pódiových miestach vo svojich segmentoch Najvýraznejší nárast bol zaznamenaný v Holandsku (+25%, t.j. +10 500 jednotiek), v Španielsku (+24%, t.j. +19 900 jednotiek), v Taliansku (+21%, t.j. +17 500 jednotiek) a vo Francúzsku (+7%, t.j. +23 900 jednotiek).
CITROËN zaznamenal najlepší predaj od roku 2012 so 731 000 predanými vozidlami a ročný nárast o 3%, so zrýchlením v 2. polroku (+6%). Počet registrácií za rok narástol o 5% (+ 7% v 2. polroku). Predaje značky CITROËN vzrástli na hlavných trhoch, ako je Veľká Británia, Španielsko, Taliansko a Nemecko. Je to výsledok úspešného predaja osobných vozidiel C4 Cactus (82 000 jednotiek), nového C1 (60 000 jednotiek), C4 Picasso (113 000 jednotiek), ako aj úžitkových vozidiel, najmä lídra vo svojom segmente, ktorým je nové Berlingo.
Značka DS zrealizovala predaj 76 500 vozidiel za rok a zaznamenala vo 4. štvrťroku nárast predajov o 20,7% oproti roku 2014. Dynamiku rastu ovplyvnili novinky uvedené na trh (nová DS 5 v júni, nová DS 4 a DS 4 Crossback v druhom polroku), limitované série DS 3 a rozvoj siete DS, ktorá má v súčasnosti v Európe 17 DS STORE a 78 DS SALON.
V Číne a v juhovýchodnej Ázii sú predaje PSA Peugeot Citroën relatívne stabilné (-0,9%), s predajom 736 000 vozidiel.
Na čínskom trhu, kde medzinárodné značky pocítili mierny rast počas roka, skupina zaznamenala nárast predajov vo 4. štvrťroku (+ 8,9% oproti roku 2014) a naďalej sa sústreďuje na rentabilitu.
V Číne predaje značky PEUGEOT vzrástli o 6% na 408 000 jednotiek a spoločnosť DongFeng Peugeot sa dostala medzi najsilnejšie medzinárodné značky. Tieto výsledky boli posilnené úspechom novej PEUGEOT 408, ktorej predaje v roku 2015 vzrástli o 68% a dosiahli 107 000 vozidiel. Ďalším faktorom bola implementácia inovatívnych on-line platforiem v spolupráci s významnými čínskymi internetovými obchodmi. Treba spomenúť aj pokračujúci úspech SUV PEUGEOT (3008 a 2008) s viac ako 110 000 predanými vozidlami počas roka.
CITROËN v tomto regióne predal viac ako 300 000 vozidiel, pričom predaje vzrástli vo 4. štvrťroku o viac ako 10%. Dynamiku rastu ovplyvnil úspech SUV C3-XR, ktorý bol uvedený na trh na začiatku roka a dosiahol 67 000 predaných vozidiel, takže prekročil stanovené ciele. CITROËN C-Elysée s 90 000 predanými jednotkami potvrdil svoj štatút best-sellera spoločnosti Dongfeng Citroën. Nový sedan C4 uvedený na trh v októbri mal skvelý štart a dosiahol už 8 000 predaných vozidiel. Výsledky sa opierajú o vynikajúcu obchodnú sieť Dongfeng Citroën, ktorá získala najlepšie hodnotenie v klasifikácii JD Power 2015 CSI za kvalitu služieb zákazníkom.
Čína s 21 500 predanými vozidlami predstavuje 21% celosvetových predajov značky DS. Značka zaznamenala nárast dodávok o 46%, čo dokazuje nadšenie tejto krajiny pre francúzsky luxus.
Oblasť Blízkeho východu a Afriky je s predajom 180 200 vozidiel 3. pilierom skupiny a predstavuje nárast o 6,4%.
PSA Peugeot Citroën potvrdzuje silnú pozíciu na viacerých trhoch (1. miesto v Tunisku, 2. miesto v Alžírsku a v Maroku).
Značka PEUGEOT predala 117 000 vozidiel, čo predstavuje nárast o 2,3%. Posilnila svoju pozíciu v Alžírsku, v Maroku, v Tunisku, vo francúzskych zámorských departmentoch a v Izraeli. Predaje významne vzrástli v Turecku (+ 40%), v Izraeli (+ 67%) a v Mašreku (+ 26%) najmä vďaka výsledkom PEUGEOT 208, 301 a 308.
So 61 500 predanými vozidlami CITROËN zaznamenáva nárast o 16,1%. Značka posilnila svoju pozíciu v Alžírsku, v Tunisku a v Izraeli a zaznamenala výrazný nárast predaja v Turecku (+43%), Izraeli (+79%) a v Tunisku (+29%), najmä vďaka úspechu C- Elysée, ktorý je bestsellerom značky CITROËN v týchto krajinách.
Značka DS pokračuje v expanzii v tomto regióne, najmä oznámením o vstupe do Iránu a otvorením DS STORE v Ankare a v Tunise, ktorý bude prvým na africkom kontinente.
V Latinskej Amerike a v Eurázii má na predaje skupiny negatívny vplyv zhoršené ekonomické prostredie. V týchto regiónoch sa skupina naďalej zameriava na ziskovosť svojej činnosti a lokálnu integráciu svojej výroby.
V Latinskej Amerike PEUGEOT uviedol na trh niekoľko modelov: PEUGEOT 2008 – predaj spustený v Brazílii počas roka a nový PEUGEOT 308 a 408 – predaj spustený v Argentíne a v Brazílii počas posledných štyroch mesiacov roku 2015.
Je potrebné poznamenať, že v Mexiku predaje značky PEUGEOT vzrástli o 34%, v Čile o 4%, pričom trh klesol o 14%.
Čo sa týka značky CITROËN, v Latinskej Amerike sa predalo 56 600 vozidiel a v novembri bol na trh uvedený nový C3 AIRCROSS, malý cross-over ideálny pre mestskú klientelu, vyrábaný v Brazílii v závode v Porto Real.
V Indicko-pacifickom regióne skupina zaznamenala 23 800 predaných vozidiel, k čomu prispeli modely PEUGEOT 2008, 308 et CITROËN C4 Picasso. Nárast o 6,5% spočíval najmä v Kórey a v Japonsku.