Spoločnosť predstavila aj ďalšie domáce spotrebiče z prémiového radu LG Signature.
LG počas tlačovej konferencie na výstave CES 2016 prezentovala novinky zo segmentu televízorov, chladničiek a práčiek. Takisto prezentovala svoje plány v segmente Internetu vecí a v automobilovom priemysle.
Prečo práve automobily? Trávime v nich čoraz viac času, takže LG považuje tento segment za atraktívny. Spoločnosť tvrdí, že dokáže premeniť interiér auta na jeden veľký displej. Predstavte si 43-palcovú obrazovku, ktorú tvoria aj bočné okná. Takýto displej môže zobrazovať informácie alebo vytvoriť špecifickú atmosféru vo vozidle. LG chce okrem toho zlepšiť kamery, senzory a komunikáciu medzi vozidlami. Firma bude tento rok spolupracovať s viacerými spoločnosťami, vrátane Googlu.
LG sa plánuje viac orientovať aj v segmente Internetu vecí. Technológie sa presúvajú do pozadia a zariadenia musia komunikovať medzi sebou bez ohľadu na značku a výrobcu. Iba vtedy môže koncept Internetu vecí fungovať.
Značná časť tlačovej konferencie sa venovala prémiovým produktom s označením LG Signature. Tento produktový rad obsahuje televízory, chladničky, práčky a ďalšie spotrebiče.
Nás najviac zaujali nové televízory. LG G6 a E6 sú 4K HDR OLED televízory, ktoré integrujú najpokročilejšie inovácie. LG minimalizovalo dizajn, odstránilo všetko nepotrebné a výsledkom je „obraz na skle„. Televízor má hrúbku iba 2,57 mm, konštrukciu zo skla a stojan, ktorý v sebe obsahuje audio systém, soundbar. Výrobca sa chváli kvalitou obrazu, extrémne realistickým zobrazením kontrastu a zobrazením čiernej farby, ktoré má byť bezkonkurenčné.
Nové televízory podporujú technológiu Dolby Vision, ktorá sa označuje za najpokročilejšiu HDR technológiu a sľubuje dosiaľ nevídané zobrazenie farieb. Postupne sa začína objavovať vo viacerých filmoch, spomeňme Mad Max alebo Gatsby. Túto technológiu využívajú aj ďalšie televízory od LG, modely Super UHD TV. Vlajková loď ponúka rozlíšenie 8K!
V rýchlosti spomeňme aj ďalšie spotrebiče.
Na článku spolupracoval Ondrej Macko.