Spoločnosť Huawei predstavila koncom marca v Paríži dvojicu modelov P20 a P20 Pro, ktoré zaujali pozíciu vlajkových lodí. Spojenie ich pokročilých fotoaparátov, umelej inteligencie a inovatívnych funkcií v prémiovom dizajnovom kabáte osloví aj najnáročnejších používateľov. Huawei k novým top smartfónom ponúkne aj prémiový servis.

Čo servis zahŕňa?

Nadštandardnú servisnú starostlivosť Premium Servis tvorí spojenie dvoch služieb, vďaka ktorým bude váš život s novým smartfónom Huawei ešte pohodlnejší. Trojmesačná záruka na výmenu displeja a služba Vyzdvihneme & opravíme & vrátime k vám domov prostredníctvom kuriéra.

Tri mesiace bez starostí

Vďaka prémiovému servisu sa nemusíte báť o poškodenie telefónu. S touto službou totiž automaticky získavate nárok na jednu bezplatnú výmenu displeja alebo zadného krytu zariadenia v prípade akéhokoľvek náhodného poškodenia v prvých troch mesiacoch od dátumu jeho zakúpenia.

Po splnení podmienok registrácie a aktivácie (viď nižšie) si do reklamačného protokolu nechajte napísať, že si uplatňujete Premium Servis.

Kuriér pre maximálne pohodlie

Občas sa môže stať, že telefón nefunguje tak, ako má – takáto situácia nepoteší zaiste nikoho a pridáva len zbytočné starosti naviac.

Huawei na to myslí, služba Premium Servis preto šetrí váš čas i peniaze. Pokiaľ potrebujete smartfón opraviť, využite z pohodlia domova službu kuriéra na základe telefonickej objednávky. Ten u vás zariadenie vyzdvihne a po oprave dovezie naspäť.

Pre objednanie služby Vyzdvihneme & opravíme & vrátime k vám domov v rámci Premium Servisu stačí kontaktovať Huawei Infolinku na čísle +421 268 622 626.

Kto má na nadštandardný servis nárok?

Ak ste majiteľom smartfónu P20 alebo P20 Pro, pre získanie tejto služby je potrebné zaregistrovať sa do Premium Servis do jedného mesiaca od zakúpenia vášho zariadenia. Registráciu môžete zrealizovať dvomi spôsobmi – prostredníctvom aplikácie HiCare, ktorú máte nainštalovanú vo vašom telefóne, alebo na oficiálnych webových stránkach spoločnosti Huawei. Taktiež si uschovajte platný doklad o zakúpení, ktorý umožní overiť dátum nákupu a bude potrebný pre uplatnenie Premium Servisu.

Aktivácia služby je veľmi jednoduchá a zaberie len pár sekúnd:

  • Otvorte aplikáciu HiCare vo vašom smartfóne alebo navštívte sekciu Podpora na oficiálnych webových stránkach spoločnosti Huawei.
  • Nájdite registračný formulár pre službu Premium Servis, vyplňte IMEI telefónu a dátum nákupu zariadenia.
  • Po úspešnej registrácii na obrazovke uvidíte správu, že služba je aktívna.
  • Teraz si už len užívajte váš nový Huawei P20/P20 Pro s nadštandardnou starostlivosťou.

 

Viac o Huawei P20 Pro

Prvé dojmy: 5 vlastností, ktorými si nás získal Huawei P20 Pro

Značky: