Novootvorené vlajkové T+ Centrum je v bratislavskom Auparku.

Boli sme ho pozrieť a zistili sme, že tu nenájdete žiadne papierové brožúry či igelitové tašky. Všetko sa tu deje elektronicky, ale na vstupe nie je tradičný lístkový systém ale privíta vás živý človek a vybaví vaše požiadavky.

Telekom dlhodobo podporuje digitalizáciu svojich služieb, čím chce šetriť prírodné zdroje a životné prostredie. Nové centru je „zelenšie“ a zároveň poskytujú zákazníkom lepší zážitok z nakupovania. V Telekom centrách viac nenájdete tlačené brožúry, zmizli igelitové tašky či plastové perá, zredukoval sa aj z počet obrazoviek. Naopak pribudlo viac zelene, prezentačné tablety a digitálne selfcare zóny.

Ide to aj bez papiera, všetko bude digitálne

Už viac ako polovicu zákazníkov Telekom motivoval, aby uprednostnili namiesto zasielania tlačených faktúr ich elektronickú formu, čím ušetria mesačne milióny hárkov papiera a teraz ide ešte ďalej. Ďalšou z digitálnych noviniek v Telekom centrách je smart pomôcka v podobe tabletu T-pad, na ktorom môžu predajcovia prezentovať zákazníkom nové ponuky. Zároveň prostredníctvom T-padu môžu zákazníci elektronicky podpísať zmluvu bez potreby tlače. Po podpise zmluvy jednoducho dostanete jej elektronickú verziu priamo na svoj e-mail.

Menej plastu

V Telekom centrách sa zrušil bezplatný výdaj igelitových tašiek v prípade nákupu mobilného telefónu alebo príslušenstva. Zákazník bude mať možnosť zakúpiť si tašku papierovú. Okrem toho sa nahradili aj plastové perá ekologickejšími papierovými a ich spotreba bola znížená na minimum v dôsledku digitalizácie.

Digitálna selfcare zóna

V Telekom centrách nájdete vynovenú selfcare zónu, prostredníctvom ktorej môžete sledovať pokrytie v rámci celého Slovenska a prezerať si aktuálne brožúry, ponuky, cenníky a jednoducho si ich odoslať na email.

Nové vlajkové T+ Centrum

T+ Centrum poskytne viac priestoru, ktorý je dizajnovo rozdelený do funkčných zón. Vo vstupnej selfcare zóne čakajú na vás zamestnanci a poskytujú informácie ako ďalej postupovať. V zóne technologických noviniek si môžete vyskúšať najnovšie mobilné telefóny a príslušenstvo, v prezentačnej zóne si oddýchnete v príjemnom prostredí „obývačky“ a vyskúšate si služby televíznej a domácej zábavy. V servisnom kútiku vám poradí a pomôže odborne vyškolený personál.

Tesšiť sa môžete aj na rôzne technologické vychytávky.  V prezentačnej zóne si môžete vyskúšať výhody inteligentnej chladničky, v technologickej zóne zahrať proti sebe virtuálne preteky dronov na veľkoplošnej obrazovke a v servisnom kútiku vám vyrobia na mieru kryt na mobil pomocou špeciálnej tlačiarne.

Pick up point pre online objednávky

Aj nové T+ Centrum bude slúžiť ako výdajné miesto, kde si môžete vyzdvihnúť tovar objednaný cez e-shop. Ten bude na predajni dostupný pre vás už do 24 hodín od objednávky na webe Telekom.sk.

Schôdzka na konkrétny termín

Užitočnou novinkou je možnosť naplánovať si konzultáciu s predajcom Telekom centra na presný čas, podľa vašich požiadaviek. Možnosť rezervovať si konkrétny termín uvítajú všetci zaneprázdnení ľudia, ktorí nechcú čakať v rade a tak si môžu naplánovať s predajcom termín, ktorý im viac vyhovuje a vyriešiť naraz všetky svoje požiadavky.

Z tohto centra pripravujeme aj video.

 

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.