V poisťovni KOOPERATIVA už nahlásite škodu na motorovom vozidle priamo cez svoj mobilný telefón. Cez mobilnú aplikáciu s názvom KOOPERATIVA to s pomocou umelej inteligencie a s rýchlym využitím údajov prihláseného užívateľa dokážete za 10 minút.

Pre využívanie aplikácie stačí mať v KOOPERATIVE zmluvne uzavretý ktorýkoľvek z produktov poistenia. Údaje z poisťovne sa po registrácii do aplikácie automaticky prenesú, čo je v prípade ich rýchleho využitia kvôli vzniknutej škode veľká výhoda. V prípade uzatvoreného PZP alebo havarijného poistenia v KOOPERATIVE má počas nahlasovania škody klient automaticky po ruke aj všetky potrebné údaje k svojmu vozidlu či vozidlám.

Inteligentné vloženie údajov a rozpoznanie fotografií

K urýchleniu nahlásenia udalosti pomáha nielen predvyplnenie všetkých údajov klienta, identifikácia poisteného vozidla, ale aj interaktívne zaregistrovanie miesta a času vzniknutej nehody či inej udalosti. V celom procese klient odpovedá na niekoľko otázok aplikácie krok po kroku a vyberá z predvolených možností, prípadne dopĺňa požadované informácie. Benefitom je aj rýchle zaslanie kópie vodičského a technického preukazu, a to rovno ich odfotením cez telefón. Systém umelej inteligencie potvrdí správnosť a čitateľnosť fotiek a tiež ponúkne ako voliteľnú možnosť poslať aj fotografie škody na poškodenom vozidle a situácie z miesta nehody. Priebeh havárie, resp. záznam k priebehu vzniku škody, môže užívateľ odoslať priamo nahratím hlasovej správy.

Mobilná aplikácia pomôže aj klientovi KOOPERATIVY, ktorý nemá v tejto poisťovni poistené svoje auto, ale škodu mu spôsobí iný vodič s uzavretým PZP v KOOPERATIVE. V spolupráci s druhým účastníkom môže využiť tento proces hlásenia havárie rovnako rýchlo a efektívne. Aplikácia uľahčí situáciu, aj keď dopravnú nehodu zavinil samotný užívateľ. V tom prípade si bude môcť uplatniť svoje nároky zo svojho havarijného poistenia.  

Asistenčné služby na jednom mieste

Výhodou novej aplikácie nie je len rýchlosť nahlásenia škodovej udalosti,  ale aj prehľad o stave likvidácie škody. Informácie, v akom stave sa po odoslanom hlásení nachádza riešenie škodovej udalosti poisťovňou, má klient kedykoľvek po ruke v sekcii „Moje škody“. Pomôže aj s rýchlym zaregistrovaním sa na obhliadku vozidla určením preferovaného miesta obhliadky, ponúkne prehľad zmluvných servisov v okolí a poslúži aj na privolanie pomoci vo forme asistenčných služieb.

„Ako líder v oblasti PZP si uvedomujeme, čo vodiči pri problémoch s vozidlom v danej chvíli potrebujú, zároveň v kontexte dnešnej doby a silnejúcej digitalizácie vnímame nutnosť nových sofistikovaných riešení. Preto predstavujeme bezkonkurenčnú mobilnú aplikáciu, aká tu svojím rozsahom funkcionalít a benefitov doteraz chýbala,“ hovorí predseda predstavenstva a generálny riaditeľ poisťovne KOOPERATIVA Ing. Vladimír Bakeš, PhD.  

Mobilná aplikácia KOOPERATIVA je dostupná na stiahnutie bezplatne cez platformy Google Play a App Store.

Značky: