Nový internetový portál s užívateľsky ústretovým rozhraním integruje všetky funkcie podpory na jednom mieste.
Spoločnosť ZyXEL spustila svoje nové centrum podpory vo forme internetového portálu, kde sú na jednom mieste sústredené všetky funkcie podpory. Nový ZyXEL Support Center sa vyznačuje užívateľsky ústretovým rozhraním, ktoré je prístupné pre širokú škálu zariadení. Užívateľom umožňuje získať potrebnú podporu jednoduchšie a rýchlejšie než predtým.
Portál ZyXEL Support Center ponúka celý rad funkcií na jednom mieste. Návštevníci si môžu stiahnuť najnovšie dátové listy, manuály, firmware alebo software. Nájdu tu tiež bezpečnostné upozornenia, oznámenia, praktické tipy k produktom alebo vzdelávacie kurzy. Na fóre môžu komunikovať s ostatnými užívateľmi alebo zamestnancami spoločnosti ZyXEL a prípadne sa priamo spojiť s pracovníkmi celosvetovej technickej podpory tejto spoločnosti.
ZyXEL Support Center sa automaticky prispôsobí rozhraniu príslušného zariadenia užívateľa – či už ide o stolový počítač, notebook, šikovný telefón, alebo tablet – takže odpadajú problémy s presúvaním webovej stránky a jej zmenšovaním alebo zväčšovaním na správnu veľkosť. Väčšina funkcií je vizualizovaná prostredníctvom tabuliek, ikon, fotografií alebo videí, aby užívatelia mohli okamžite nájsť požadované informácie a porozumieť im.
„Nový ZyXEL Support Center je ako virtuálna pomocná ruka. Naši zákazníci teraz nájdu všetko na jednom mieste – či už hľadajú riešenie problémov, alebo inštrukcie či tipy ku svojim produktom ZyXEL,“ uviedol Martin Bratičák, Head of Channel ZyXEL CEE. „Využitie responzívneho web designu a vizuálnych pomôcok nám pomáha vytvoriť intuitívne a komfortné webové prostredie, ktoré je ústretové k našim užívateľom. Čas a námaha, ktoré im ušetríme, sa vždy premietnu do vyššej spokojnosti zákazníkov – a o to ide spoločnosti ZyXEL v prvom rade.“
ZyXEL Support Center bol oficiálne spustený v apríli 2015. Tešíme sa na Vašu návštevu na adrese support.zyxel.com, kde môžete využiť všetkých výhod nového portálu.