Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Počas siedmich mesiacov roku 2018 dodala značka Mercedes-Benz koncernu Daimler v novom rekorde 1 356 350 áut, čo je o 2,3 percenta viac ako v rovnakom období vlani. Tohtoročný mesiac júl s celosvetovým odbytom 167 518 osobných vozidiel sa pritom stal druhým najlepším v histórii značky s hviezdou. Značka Mercedes-Benz si tak udržala vedúce postavenie medzi prémiovými a zaznamenala najvyšší počet registrácií počas prvých siedmich mesiacov napríklad v Nemecku, Francúzsku, Švajčiarsku, Portugalsku, USA, Kanade, Južnej Kórei, Japonsku, Austrálii a Brazílii.

„Nikdy predtým sme nemali toľko zákazníkov, ktorí si za prvých sedem mesiacov roka prevzali svoj nový Mercedes-Benz. Od začiatku roku 2018 sme zvýšili náš odbyt o 2,3 percenta na viac ako 1,35 milióna predaných osobných automobilov,“ vyzdvihuje Britta Seeger, členka predstavenstva spoločnosti Daimler zodpovedná za predaj vozidiel Mercedes-Benz a dodáva: „Od uvedenia Triedy C sedan a kombi na trh sa už predalo celkom viac ako 9,5 milióna oboch modelov. Od júla sú už v showroomoch európskych predajcov naše nové modely Triedy C, s ktorými máme v úmysle pokračovať v úspešnom príbehu nášho najpredávanejšieho modelové radu.“

Za január až júl dodala značka Mercedes-Benz do Európy 542 358 vozidiel, z toho do Nemecka 173 721. Lepší odbyt ako kedykoľvek predtým dosiahli Francúzsko, Španielsko, Švédsko, Poľsko a Dánsko. Pri ďalšom zvýšení od začiatku roka (+11,4 %) umiestnila značka s hviezdou 566 842 vozidiel v Ázijsko-tichomorskom regióne. Na svoje najväčšie odbytište do Číny dodala za sedem mesiacov roka 392 780 vozidiel (+15,1 %). Región NAFTA si za sedem mesiacov pripísal 216 133 vozidiel.

Spomedzi modelov Mercedes-Benz sa za prvých sedem mesiacov osobitne darilo Triede S (+26,3 %), pričom rekordný odbyt dosiahol Mercedes-Maybach. Nárasty predaja zaznamenali od začiatku roka tiež SUV vozidlá značky s hviezdou (+7,7 %). K tomuto úspechu prispeli najmä modely GLC a GLC kupé. Nárast (+11,1 %) dosiahla počas júla aj značka smart, osobitne vďaka záujmu o jej elektrické modely.