Corona Virus Info TV vysiela prvý týždeň v komerčnej prevádzke. Zaradil sa medzi 10 najsledovanejších kanálov, vo Veľkonočnú nedeľu už na 4. pozíciu. Program neobsahuje reklamu a je k dispozícii bezplatne divákom aj všetkým slovenským operátorom.
Prvá slovenská edukačná televízia o novom koronavíruse zaznamenala už týždeň po zaradení do vysielania veľký záujem verejnosti. Celkové percento sledovanosti Corona Virus Info TV v sieti
operátora ANTIK Telecom dosiahlo takmer 5 percent, čím sa zaradila na 6. miesto v rebríčku najsledovanejších programov. Informačný kanál je k dispozícii bez akejkoľvek reklamy. Vysiela 24 hodín denne aktuálne informácie, pokyny krízového štábu, rady ako dodržiavať hygienu, neustále aktualizovaný počet nakazených, testovaných aj vyliečených a zaujímavý video obsah zo Slovenska aj zo sveta. Čoskoro pribudnú aj dáta z Českej republiky.
Zároveň sa pripravuje technológia a adaptácia obsahu pre distribúciu a zobrazovanie na verejných miestach v celej SR s možnosťou miestnych samospráv a orgánov pridávať
vlastné dôležité informácie súvisiace s krízou. „Veľmi nás teší, že diváci pozitívne zareagovali na našu ponuku vzdelávacieho obsahu ohľadom aktuálnej krízovej situácie. Našim cieľom bolo prispieť našim technologickým know-how a skúsenosťami zo sveta k zvládnutiu epidémie v podmienkach našej krajiny,“ vysvetľuje Igor Kolla, generálny riaditeľ Antik Telecom. „Je úplne výnimočné získať už týždeň po štarte vysielania a za situácie keď o víruse informuje aj množstvo ostatných televízií šiestu priečku sledovanosti. Je to pre nás záväzok investovať do vylepšenia obsahu ešte viac energie aj našich zdrojov. V najbližšom čase mienime tento informačný nástroj poskytnúť pre distribúciu dôležitých informácií na verejných miestach až po vchody do bytových domov a dať ho miestnym orgánom k dispozícii pre presné cielenie rád či upozornení občanom.“
Najsledovanejším programom v sieti ANTIK Telecom v 1. aprílovom týždni bola tradične TV Markíza s 21, 71 percentnou sledovanosťou , nasledovaná TV Joj 10,11 percent, Jednotka 7,48 percent, TA3 5,84 percent a Dajto s 4,8 percent divákmi. Na šiestej pozícii sa umiestnila Corona Virus InfoTV. Vo Veľkonočnú nedeľu 12. apríla si získal nový kanál dokonca až 6,65 percenta celkového času
a stal sa štvrtým najsledovanejším programom. Stanica je k dispozícii divákom Antiku v pevných sieťach, mobilnej a internetovej televízie AntikTV ako aj satelitnej televízie AntikSat a v sieťach ďalších operátorov. Práva na vysielanie aj technické zabezpečenie prenosu sú bezplatne k dispozícii všetkým poskytovateľom telekomunikačných služieb.
Príloha: Tabuľka najsledovanejších TV programov v sieti Antiku počas 1. aprílového týždňa (1.4. – 7.4. 2020)
Poradie | Kanál | Sledovanosť % |
1. | Markíza | 21,71 |
2. | JOJ | 10,11 |
3. | Jednotka | 7,48 |
4. | TA3 | 5,84 |
5. | Dajto | 4,8 |
6. | Corona Virus Info T | 4,61 |
7. | Doma | 4,36 |
8. | JOJ Plus | 2,5 |
9. | Jojko | 2,26 |
10. | JOJ +1 | 1,96 |