Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Západoslovenská distribučná aktuálne vykonáva primárne práce, ktoré sú nevyhnutné na nepretržité zabezpečenie dodávky elektrickej energie. Ide predovšetkým o odstraňovanie vzniknutých porúch a zabezpečenie dispečingu. Zamestnanci v teréne, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi,  sú vybavení respirátormi a sú poučení o prísnom dodržiavaní všeobecných pravidiel ochrany pred šírením nákazy. O dodržiavanie rovnakých pravidiel žiadame aj našich zákazníkov.

Apelujeme na našich zákazníkov, aby obmedzili osobný kontakt so zamestnancami našej spoločnosti na nevyhnutné minimum. V prípade potreby osobného kontaktu ich žiadame, aby dodržiavali rovnaké pravidlá ochrany pred šírením nákazy, čiže približovanie sa k našim zamestnancom len na nevyhnutnú vzdialenosť, nepodávanie si rúk a používanie ochranných rúšok, resp. inej formy ochrany úst a nosa. Je to v ich vlastnom záujme, ale aj v záujme ochrany našich zamestnancov, ktorí sú nevyhnutní na zabezpečenie nepretržitej prevádzky, “ uviedol Tomáš Turek, predseda predstavenstva ZSD.

Zákazníci vybavia všetky potrebné záležitosti online na stránke www.zsdis.sk. Prostredníctvom tejto stránky môžu podať žiadosť o pripojenie odberného miesta, ktorá je následne štandardne spracovávaná a zákazník je o jednotlivých krokoch informovaný elektronicky. Na stránke tiež nájdu informácie o aktuálnych poruchách (https://www.zsdis.sk/Uvod/Online-sluzby/Odstavky-a-poruchy). Všetky plánované práce, súvisiace s prerušením dodávky elektriny pre zákazníkov, boli až do odvolania zastavené. Momentálne sa odstraňujú len vzniknuté poruchy.

Odpočet elektrickej energie

Odpočet elektrickej energie, ktorí štandardne realizujú odpočtári, bude tiež prebiehať v špeciálnom režime. Odpočtári budú robiť odpočet stavu elektromera len na verejne dostupných miestach, kde neprídu do priameho kontaktu so zákazníkom. Ak zákazník nemá elektromer na verejne dostupnom mieste, odpočtár ho osobne nenavštívi, ale  periodická vyúčtovacia faktúra bude vystavená v zmysle platnej legislatívy na základe výpočtu pravdepodobnej spotreby podľa typového diagramu odberu a historickej spotreby.

V prípade potreby majú zákazníci k dispozícii Zákaznícku linku 0850 333 999 (pracovné dni od 7:00 do 19:00) a nonstop Poruchovú linku 0800 111 567. Vzhľadom na aktuálnu situáciu však prosíme zákazníkov o trpezlivosť, pretože môže prísť k predĺženiu času spojenia s operátorom.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.