Nielen ľudia ale aj aplikácie žijú svojím verejným životom.

Sú to však vývojári, ktorí umožňujú aplikáciám držať krok s aktuálnym dianím, napríklad oslavami Silvestra.

Vždy keď používateľ napísal príspevok so slovami Happy New Year, ale na v tomto príspevku komentoval alebo naň ťukol,. Zobrazil sa ohňostroj na displeji telefónu. Táto „spúšťacia“ fráza zasiahla množstvo anglicky hovoriacich používateľov.

Silvester je silný deň nielen pre operátorov ale aj pre aplikácie tohto typu, Messenger a Facebook špeciálne. Podľa Facebooku je tento deň o 70% vyťaženejší v podobe aktivity používateľov. Minulý rok použilo Facebook na priania ostatným 182 mil. používateľov a 370 mil. používateľov poslalo fotografie a videá, čo celkovo vyvolalo 3 miliardy interakcií.

V poslednej dobe sa Facebook špecializuje na pridávanie ďalších emoji a reaguje nielen na bežné oblasti života ale aj na takéto sviatočné dni. Aj preto ste mohli cez Messenger pripraviť špeciálne „koncoročné video“ a vysielať ho ako váš príbeh ostatným.

Zdroj: CNET

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.