Zdá sa, že nastal čas na zmenu a nové výzvy.

Spoločnosť OnePlus bola založená pred deviatimi rokmi, pričom jej prvý smartfón sa na trhu objavil až v roku 2014, kedy spôsobil doslova ošiaľ. OnePlus One sa zároveň stal prvým telefónom, ktorý bol označený ako „flagship killer“, čo znamená, že ponúkal množstvo vlajkových parametrov za extra nízku cenu. 

Pri príležitosti osláv založenia spoločnosti, OnePlus usporiadalo podujatie, na ktorom odzneli jej budúce plány. Počas tejto udalosti bolo odhalené nové pozadie partnerstva medzi spoločnosťami Oppo a OnePlus, ktoré bude obe firmy výrazne formovať nasledujúce obdobie. Dozvedáme sa, že spoločnosť Oppo v nasledujúcich troch rokoch do OnePlus zainvestuje 10 miliárd CNY, čo je v prepočte 1,35 miliardy eur.

CEO OnePlus Pete LauZdroj: GSMArena
CEO OnePlus Pete Lau

Nová stratégia pre OnePlus prinesie významné zmeny, ktoré budú vychádzať z termínu „dvojitej značky“. Okrem toho sa OnePlus stane priekopníckou značkou pre vlajkové smartfóny spoločnosti Oppo. To môže pre OnePlus priniesť viaceré zaujímavé výhody, a pre smartfóny OPPO tie správne parametre. Z oznámenia sa ďalej dozvedáme, že smartfóny značky OnePlus budú mať nulovú čistú maržu.

Je tak možné, že smartfóny OnePlus sa tak aspoň na krátke obdobie stanú veľmi zaujímavými z pohľadu funkcií, ale aj z pohľadu agresívnej cenovej politiky. To bude mať samozrejme výrazný vplyv na ďalšie smerovanie značky. Niečo podobné môžeme vidieť aj pri spoločnostiach Xiaomi, Redmi a POCO.

Hoci viaceré značky sa snažia vytvárať sieť kamenných predajní kvôli prestíži, tak to určite nie je prípad OnePlus. Telefóny tejto spoločnosti sa budú v Číne predávať výhradne iba cez internet, avšak v prípade potreby budú môcť používatelia týchto telefónov využiť sieť servisov spoločnosti OPPO.

Zdroj: GSMArena

Prečítajte si aj:

Peter Hupka

Peter Hupka
Každý deň sledujem aktuálne dianie v technologickom svete a vyberám tie najzaujímavejšie témy pre náš web.