S aplikáciou majú užívatelia služieb UPC po ruke všetky informácie o svojich predplatených službách
Spoločnosť UPC uviedla v týchto dňoch mobilnú aplikáciu s názvom MOJE UPC. Ide o online zákaznícku zónu, ktorá umožňuje užívateľom služieb UPC mať po ruke všetky informácie o využívaných službách či platbách.
S aplikáciou MOJE UPC, ktorá je dostupná pre operačné systémy Android aj iOS, si zákazník môže komfortne a kedykoľvek spravovať svoje služby vo svojom mobilnom zariadení, bez potreby navštíviť zákaznícke stredisko.
Hneď ako si zákazník stiahne aplikáciu MOJE UPC do svojho mobilného zariadenia, získava prístup ku všetkým dôležitým informáciám. V aplikácii zákazník vybaví všetko a pohodlne online:
- má neustály prístup k svojim faktúram
- získa prehľad o využívaných službách a svojich platbách
- môže zrealizovať úhradu za faktúru bez toho aby kamkoľvek chodil
- nájde v nej aj manuály a návody k jednotlivým zariadeniam
Stiahnutie aplikácie MOJE UPC je veľmi jednoduché, no ak by zákazník potreboval pomôcť, zamestnanci operátora pomôžu so stiahnutím aplikácie do mobilu priamo na zákazníckych strediskách. Samozrejme, vysvetlia taktiež jej používanie a budú informovať o výhodách, ktoré aplikácia zákazníkom prináša.
Aplikáciu si zákazníci môžu stiahnuť na Google Play a na App Store.